Wednesday , April 25 2018

वाशिंगटन में 2 फ़ौजी हैली कापटरस का तसादुम , 4 हलाक

सयाटल 14 दिसमबर (राइटर्स) अमरीकी के दो फ़ौजी हैली कापटरस का रियासतवाशिंगटन के फ़ौजी अड्डा में तर्बीयती मश्क़ के दौरान तसादुम होने के नतीजा में 4हवाबाज़ जो इन हैली कापटरस में सवार थे, हलाक होगए। फ़ौजी अड्डा के एक ब्यान में कहा गया ह

सयाटल 14 दिसमबर (राइटर्स) अमरीकी के दो फ़ौजी हैली कापटरस का रियासतवाशिंगटन के फ़ौजी अड्डा में तर्बीयती मश्क़ के दौरान तसादुम होने के नतीजा में 4हवाबाज़ जो इन हैली कापटरस में सवार थे, हलाक होगए। फ़ौजी अड्डा के एक ब्यान में कहा गया है केमुशतर्का फ़ौजी अड्डा लोई मैक कारग ने तौसीक़ की हैकि ये एक हादिसाथा जो शाम के वक़्त पेश आया। फ़ौजी पुलिस और हंगामी अमला हादिसा के मुक़ाम पर रवाना करदिया गया है जो टाकोमा के क़रीब वाक़्य है।

मेजर जनरल लाउड माइल्स कारगुज़ार सीनीयर फ़ौजी कमांडर बराए फ़ौजी अड्डा ने कहा कि इन के ख़्याल में इस उल-मनाक हादिसा में हलाक होने वाले फ़ौजीयों के अरकान ख़ानदान, दोस्तों और अहबाब को फ़ौज की जानिब से इज़हार ताज़ियत किया जाता है। उन्हों ने कहा कि वाक़िया कीमुकम्मल तहक़ीक़ात की जाएंगी और महलोकीन के अरकान ख़ानदान की हत्तल इमकान मदद की जाएगी।

फ़ौजी अड्डा ने हादिसा में हलाक होने वालों की शनाख़्त करली है जो हैली कापटरस की फ़ौजी मश्क़ में शामिल थे। मुक़ामी टी वी स्टेशन की इत्तिला के बमूजब हैली कापटरस का तसादुम एक जंगलाती तर्बीयती इलाक़ा में हुआ और इस के मुसाफ़िरों में से कोई भी ज़िंदा नहीं बचा। इस हादिसा की बिना पर अमरीकी फ़ौज में रंजोग़म की लहर दौड़ गई है क्योंकि तर्बीयत में हिस्सा लेने वाले तमाम फ़ौजी तजरबाकार पाइलीट थे और उसे किसी हादिसा का कोई अंदेशा नहीं था। रियासत वाशिंगटन के गवर्नर ने भी महलूक फ़ौजीयों के अरकान ख़ानदान से इज़हार ताज़ियत किया है।

TOPPOPULARRECENT