Monday , December 18 2017

विंदू 14 जून तक अदालती तहवील में

मुंबई 4 जून ( पी टी आई )एक मुक़ामी अदालत ने आज मुंबई क्राईम ब्रांच की दरख़ास्त मुस्तर्द करदी जिस में सी एस के टीम के प्रिंसिपल गुरु नाथ मेहअपुन और बालीवुड अदाकार विनोद रिन्दा वार और आई पी एल सट्टे बाज़ी मुक़द्दमे में दीगर दो अफ़राद की त

मुंबई 4 जून ( पी टी आई )एक मुक़ामी अदालत ने आज मुंबई क्राईम ब्रांच की दरख़ास्त मुस्तर्द करदी जिस में सी एस के टीम के प्रिंसिपल गुरु नाथ मेहअपुन और बालीवुड अदाकार विनोद रिन्दा वार और आई पी एल सट्टे बाज़ी मुक़द्दमे में दीगर दो अफ़राद की तहवील में तौसीअ देने की दरख़ास्त की गई थी और इन तमाम अफ़राद को 14 जून तक के लिए अदालती तहवील में दे दिया ।

अदालत ने कहा कि मज़ीद पुलिस तहवील के लिए कोई वजह पेश नहीं की गई है इस लिए मुल्ज़िमीन को अदालती तहवील में दिया जाता है । ऐडीशनल मेट्रो पोलीटीन मजिस्ट्रेट सलीम ने विंदू ,अल्पेश कुमार पटेल हवाला ऑप्रेटर और प्रेम तनेजा बिकियों के मुशीर को 14 जून तक के लिए अदालती तहवील में देदिया ।

वकील इस्तिग़ासा किरण बंड बर ने अदालत से कहा कि मुल्ज़िमीन की मज़ीद तहवील ज़रूरी है ताकि मफ़रूर बिकियों के बारे में मालूमात हासिल की जा सकीं और माली सौदों की तफ़सीलात मालूम हो सकीं ताहम वुकला सफ़ाई ने कहा कि काफ़ी मुद्दत तक पुलिस तहवील में दिया जा चुका है और अब उन्हें अदालती तहवील में दिया जाना चाहीए ।

TOPPOPULARRECENT