Friday , December 15 2017

विक़ार एनकाउंटर की हाईकोर्ट के ज़रीये तहक़ीक़ात का मुतालिबा:अब्बू आसिम

समाजवादी पार्टी रुकने असेंबली-ओ-सदर महाराष्ट्रा अब्बू आसिम आज़मी ने चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ को रवाना करदा मकतूब में हुकूमत को मुतालिबात की यकसूई के लिए दस यौम की मोहलत फ़राहम करते वए अपने एलान का इआदा किया और कहा कि अगर चीफ़

समाजवादी पार्टी रुकने असेंबली-ओ-सदर महाराष्ट्रा अब्बू आसिम आज़मी ने चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ को रवाना करदा मकतूब में हुकूमत को मुतालिबात की यकसूई के लिए दस यौम की मोहलत फ़राहम करते वए अपने एलान का इआदा किया और कहा कि अगर चीफ़ मिनिस्टर आलेर एनकाउंटर के सिलसिले में मुतालिबात की यकसूई से क़ासिर रहते हैं और इक़दामात नहीं किए जाते तो एसी सूरत में समाजवादी पार्टी हैदराबाद में महाधरना मुनाक़िद करते हुए हुकूमत के ख़िलाफ़ अवामी तहरीक का आग़ाज़ करेगी।

अब्बू आसिम आज़मी ने सख़्त अलफ़ाज़ में तहरीर करदा मकतूब में अपने दौरा हैदराबाद के दौरान किए गए मुतालिबात को तहरीरी तौर पर रवाना किया है। उन्होंने अपने मकतूब में हुकूमत पर अपने मुकम्मिल यक़ीन इज़हार करते हुए कहा कि उन्हें उम्मीद हैके इंसाफ़ के तक़ाज़ों को पूरा करने के लिए किए गए इन मुतालिबात को हुकूमत मन-ओ-एन क़बूल करेगी बसूरत-ए-दीगर समाजवादी पार्टी हुकूमत के ख़िलाफ़ अवामी तहरीक शुरू करने से गुरेज़ नहीं करेगी।

उन्होंने मकतूब में अपने दौरा हैदराबाद का तज़किरा करते हुए कहा के इस दौरे के दौरान जिन हालात का उन्होंने मुशाहिदा किया और अवामी राय हासिल की और मुतास्सिरीन के हालात से आगही के बाद इस नतीजे में पहुंचे हैं के ये एनकाउंटर या फ़र्ज़ी एनकाउंटर नहीं है बल्कि इस एनकाउंटर के नाम पर पुलिस ने नौजवानों का सफ़ाकाना क़त्ल किया है।

उन्होंने हुकूमत तेलंगाना से मुतालिबा किया कि हुकूमत ख़ुद हाईकोर्ट से रुजू होते हुए इस मुआमले में बरसरे ख़िदमत जज के ज़रीये तहक़ीक़ात का मुतालिबा करे और इस बात की ख़ाहिश की जाये कि ख़ाती ओहदेदारों के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा रियासत के बाहर चलाए जाये।

उन्होंने मकतूब में सख़्त अलफ़ाज़ का इस्तेमाल करते हुए हुकूमत को मुतालिबात की अदम यकसूई पर संगीन अवामी एहतेजाज की वार्निंग दिया।

TOPPOPULARRECENT