Saturday , December 16 2017

विजए साई रेड्डी की ज़मानत पर हाइकोर्ट का आज फैसला मुतवक़्क़े

आंधरा प्रदेश हाइकोर्ट ने आज जगन मोहन रेड्डी के गैर मह्सूब असासा जात के केस में विजए साई रेड्डी की दरख़ास्त ज़मानत मंसूख़ करने सी बी आई की दरख़ास्त पर समाअत मुकम्मल करली है । जस्टिस के सी भानू इमकान है कि कल इस दरख़ास्त पर कोई फैसल

आंधरा प्रदेश हाइकोर्ट ने आज जगन मोहन रेड्डी के गैर मह्सूब असासा जात के केस में विजए साई रेड्डी की दरख़ास्त ज़मानत मंसूख़ करने सी बी आई की दरख़ास्त पर समाअत मुकम्मल करली है । जस्टिस के सी भानू इमकान है कि कल इस दरख़ास्त पर कोई फैसला सुनाएंगे । विजए साई रेड्डी की पैरवी करते हुए सिनयर ऐडवोकेट सुशील कुमार ने आज कहा कि सी बी आई तमाम मुलज़मीन के ख़िलाफ़ कार्रवाई नहीं कर रही है बल्कि मख़सूस मुलज़मीन को निशाना बनाया जा रहा है ।

उन्हों ने इद्दिआ किया कि मिस्टर विजए साई रेड्डी के ख़िलाफ़ जो चार्च शीट पेश की गई है इस में इसी कोई बुनियाद नहीं है जिस की बिना पर उन के मुवक्किल की ज़मानत मंसूख़ की जाय । उन्हों ने कहा कि ट्रायल अदालत ने क़ानून के मुताबिक़ उन्हें ज़मानत फ़राहम की है ताहम सी बी आई ने इस पर मुख़्तलिफ़ राय इख़तियार करते हुए महज़ उन्हें जेल की सलाखों के पीछे रखने के मक़सद से ज़मानत मंसूख़ करवाने हाइकोर्ट से रुजू हुई है ।

सी बी आई के वकील मिस्टर केशव राउ ने कहा कि सी बी आई तोड़ जोड़ में महारत रखते हैं और ट्रायल अदालत ने उन्हें ज़मानत फ़राहम करते हुए ग़लती की है । उसे मंसूख़ किया जाना चाहीए । विजए साई रेड्डी जगन मोहन रेड्डी की कंपनियों के मआशी मुशीर हैं और साबिक़ चीफ मिनिस्टर आँजहानी राज शेखर रेड्डी के आडीटर भी रह चुके हैं। उन्हें जगन मोहन रेड्डी के गैर मह्सूब असासा जात में गिरफ़्तार किया गया था।

TOPPOPULARRECENT