Friday , December 15 2017

विज्यानगरम में कशीदगी के बाद इम्तिनाई अहकाम नाफ़िज़

हैदराबाद !

हैदराबाद ! आंधरा प्रदेश के ज़िला विज्यानगरम में अपोज़ीशन तेल्गूदेशम पार्टी की जानिब से कल शराब सिंडीकेट के ख़िलाफ़ एहितजाजी धरना और इस के जवाब में हुक्मराँ कांग्रेस की तरफ़ से मुज़ाहरा के पेशे नज़र ज़िला हुक्काम ने अमन-ओ-क़ानून का मस्ला बताते हुए इम्तिनाई अहकाम नाफ़िज़ कर दिए हैं ।

आला ओहदेदारों ने कहा कि हिंदूस्तानी ताज़ीरी क़ानून की दफ़ा 144 के तहत ज़िला इंतिज़ामीया ने इम्तिना अहकाम नाफ़िज़ किए हैं । पुलिस ने दोनों जमातों तेल्गूदेशम और कांग्रेस को धरने और रेलीयां मुनज़्ज़म करने की इजाज़त देने से इन्कार करते हुए सेक्युरीटी इंतिज़ामात को मज़ीद सख़्त तरीन बनादिया है ।

धरना के लिए अजाज‌त देने से ज़िला हुक्काम के इन्कार के बावजूद तेल्गूदेशम पार्टी के सदर एन चंद्रा बाबू नायडू ने अपने मंसूबा
के मुताबिक़ एहितजाजी धरना मुनज़्ज़म करने और प्रदेश कांग्रेस कमेटी के सदर बोस्ता सत्य नारायणा को उन के आबाई मुक़ाम पर सख़्त तन्क़ीदी निशाना बनाने का एलान किया है । जिस के जवाब में मुक़ामी कांग्रेस क़ाइदीन ने भी इसी मुक़ाम पर धरना मुनज़्ज़म करने का एलान किया है ।

इस दौरान विज्या नगरम के ज़िला कलेक्टर एम वीरा भद्द रिया और पुलिस उच्च अधीकारी कात्रक्या ने आज दोपहर दोनों जमातों के क़ाइदीन का इज्लास तलब करते हुए उन्हें अपने एहितजाजी प्रोग्राम से दस्तबरदार करने की कोशिश की । लेकिन दोनों जमातें एक ही दिन एक ही मुक़ाम पर अपने एहितजाजी प्रोग्राम मुनज़्ज़म करने पर अटल हैं । जिस से नक़्स अमन का अंदेशा पैदा हो गया है ।

TOPPOPULARRECENT