Monday , December 18 2017

विदर्भ अलग करना बच्चे को माँ से जुदा करने के मुतरादिफ़:शिवसेना

फडणवीस एक्सप्रेसतरक़्क़ी की जानिब रफ़्तार बढ़ाए, पटरी से ना उतरे

फडणवीस एक्सप्रेसतरक़्क़ी की जानिब रफ़्तार बढ़ाए, पटरी से ना उतरे

शिवसेना ने आज अलाहदा रियासत विदर्भ पर बी जे पी के मौक़िफ़ को मुहाफ़िज़ ग़द्दार बन गए से ताबीर करते हुए अपनी साबिक़ा हलीफ़ जमात को विदर्भ में होने वाली इंतेख़ाबी कामयाबी की याद दिलाई और कहा कि अवाम ने तरक़्क़ी के हक़ में वोट दिया ना कि अलाहदा रियासत केलिए।

शिवसेना ने अपने तर्जुमान अख़बार सामना में ईदारिया तहरीर करते हुए कहा कि विदुर भा ख़ित्ता में हालिया मुनाक़िदा असेम्बली इंतेख़ाबात में बी जे पी को शानदार कामयाबी हासिल हुई है लेकिन इस के बाद बी जे पी को ये नहीं सोचना चाहिए कि ये कामयाबी उन्हें महाराष्ट्र को तक़सीम करने केलिए मिली है।

विदर्भ को महाराष्ट्र से अलाहदा करना एक बच्चे को उस की माँ से जुदा करने के मुतरादिफ़ है। उन्होंने मज़ीद कहा कि जब एक वज़ीरे आला जो ख़ुद विदर्भ से ताल्लुक़ रखता है और वो ख़ुद ही विदर्भ की अलाहेदगी का ख़ाहां है तो इस का मतलब यही है कि मुहाफ़िज़ ख़ुद ग़द्दार बन गए हैं।

बी जे पी को विदर्भ की अलहिदगी के बारे में बात करने की बजाय इस ख़ित्ता की तरक़्क़ी की जानिब तवज्जे देनी चाहिए । याद रहे कि वज़ीरे आला के जलील अलक़द्र ओहदे पर फ़ाइज़ होने के बाद नागपुर का पहली बार दौरा करते हुए देवेंद्र फडणवीस ने कहा था कि विदर्भ को महाराष्ट्र से मुनासिब-ए-वक़्त पर अलाहदा करदिया जाएगा।

ईदारिया में मज़ीद तहरीर किया गया है कि फडणवीस एक्सप्रेस अगर अपनी रफ़्तार बढ़ाना चाहती है तो वो तरक़्क़ी की रफ़्तार बढ़ाए और पटरियों से ना उतरे। फडणवीस को उन 105 शहीदों को हरगिज़ फ़रामोश नहीं करना चाहिए जिन्होंने मुत्तहदा महाराष्ट्र की तहरीक के दौरान अपनी जानें निछावर करदी थीं|

TOPPOPULARRECENT