Thursday , December 14 2017

विद्या वालंटियर्स के तक़र्रुत के लिए दरख़ास्तों की तलबी

सरपुरटाउन 09 सितंबर: सरपुरटाउन मंडल एजूकेशन ऑफीसर प्रकाश के इत्तेला के बमूजब रियासती हुकूमत की तरफ से तालीम-ए-याफ़ता बेरोज़गार नौजवानों को रोज़गार फ़राहम करने के लिए और स्कूलों में टीचर्स के ख़ाली ओहदे पर भर्ती करने के लिए आलामीया की इजराई अमल में आई।

इस ज़िमन में 7 सितंबर के रोज़ से सरपुरटाउन मंडल के 59 विद्या वालंटियर्स के लिए ऑनलाईन दरख़ास्तें दाख़िल करने का आग़ाज़ अमल में आचुका है।

इस सिलसिले में मंडल एजूकेशन ऑफीसर प्रकाश ने तफ़सीलात बताते हुए कहा कि सरपुरटाउन मंडल में जुमला स्कूल अस्सिटेंट के 9 और SGT के 50 विद्या वालंटियर्स के तक़र्रुत के लिए 7 सितंबर ता 11 सितंबर 2015 रखी गई है। उनमें उर्दू मीडियम के लिए 3 जायदादें हैं।

उनमें गर्लज़ अप्पर प्राइमरी स्कूल उर्दू मीडियम में एक और ज़िला परिषद हाई स्कूल उर्दू मीडियम में मज़मून हयातयात और तिब्बयात के लिए दरख़ास्त दाख़िल कर सकते हैं। उन्होंने कहा कि इस दौरान तक़र्रुत होने वाले विद्या वालंटियर्स की उजरत माहाना 8000 रुपये होगी और एससी, एसटी और बी सी तबक़ा के लोगों के लिए 10 साल की हद उम्र रियाइत की गई है और 18 ता 44 साल के अंदरून उम्र के बेरोज़गार और तालीमी क़ाबिलीयत रखने वाले तलबा-ए-अहल होंगे। दरख़ास्त गुज़ारों से अपील हैके ऑनलाईन दरख़ास्त दाख़िल करने के बाद हार्ड कापी एम आर सी ऑफ़िस सरपुरटाउन में ज़ीराक्स दाख़िल करें। उस के अलावा तफ़सीलात के लिए एम आर सी ऑफ़िस पर रब्त पैदा करें।

TOPPOPULARRECENT