विशाखापटनम में एक्सीलेंस सेंटर का क़ियाम

विशाखापटनम में एक्सीलेंस सेंटर का क़ियाम
Click for full image

हैदराबाद 29 दिसंबर: सी ई ओ माइक्रोसॉफ्ट सत्य नाडेला के दौरा हैदराबाद का बेहतरीन फ़ायदा हुकूमत आंध्र प्रदेश ने हासिल किया और विशाखापटनम में एक्सीलेंस सेंटर क़ायम करने के मुआहिदे पर दस्तख़त किए जबकि हुकूमत तेलंगाना को सत्य नाडेला ने टी हब की तरक़्क़ी में तआवुन का यकीन दिया।

माइक्रोसॉफ्ट सी ई ओ ने चीफ़ मिनिस्टर एन चंद्रबाबू नायडू के हमराह नाशते के बाद मुनाक़िदा बातचीत के दौरान विशाखापटनम में माइक्रोसॉफ्ट एक्सीलेंस सेंटर के क़ियाम के मुआहिदे पर दस्तख़त किए। हुकूमत आंध्र प्रदेश के साथ माइक्रोसॉफ्ट के मुआहिदे को अहम तरीन संग-ए-मेल तसव्वुर किया जा रहा है।

चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश और सत्य नाडेला के दरमयान तक़रीबन 80 मिनट गुफ़्तगु हुई बादअज़ां याददाश्त मुफ़ाहमत पर दस्तख़त किए गए।

इस मौके पर रियासती वज़ीर टेक्नालोजी के टी रामा राव‌ ने टी हब में ख़ौरमक़दम करते हुए इस मुक़ाम पर फ़राहम की जाने वाली सहूलतों से वाक़िफ़ करवाया और कहा कि हुकूमत तेलंगाना इस मर्कज़ को तिजारती-ओ-असरी टेक्नालोजी के इस्तिमाल के मर्कज़ में तबदील करने के लिए संजीदा है। नाडेला ने इस मौके पर मौजूद टेक्नालोजी सनअत से वाबस्ता अफ़राद से बातचीत करते हुए कहा कि माइक्रोसॉफ्ट का शहर हैदराबाद में वसीअ-ओ-अरीज़ मर्कज़ मौजूद है।

Top Stories