Wednesday , January 24 2018

विशाखापटनम स्टील प्लांट को ख़ानगयाने की मुख़ालिफ़त

हैदराबाद 15 नवंबर (सियासत न्यूज़) तेलगुदेशम पार्टी विशाखापटनम स्टील प्लांट को ख़ानगयाने के ख़िलाफ़ मर्कज़ी हुकूमत से नुमाइंदगी करेगे। मिस्टर नायडू ने वे इस पी को ख़ानगयाने की कोशिशों की मुज़म्मत करते हुए कहा कि रियास्ती हुकूमत को चाही

हैदराबाद 15 नवंबर (सियासत न्यूज़) तेलगुदेशम पार्टी विशाखापटनम स्टील प्लांट को ख़ानगयाने के ख़िलाफ़ मर्कज़ी हुकूमत से नुमाइंदगी करेगे। मिस्टर नायडू ने वे इस पी को ख़ानगयाने की कोशिशों की मुज़म्मत करते हुए कहा कि रियास्ती हुकूमत को चाहीए कि वो ब्रहमनी स्टीलस के बजाय विशाखापटनम स्टील प्लांट को कच धात का ज़ख़ीरा मुख़तस करते हुए कंपनी को ख़ानगयाने से गुरेज़ करी।

उन्हों ने बताया कि ब्रहमनी स्टील को कानकनी माफ़िया की सरपरस्ती हासिल है और इस कंपनी को गाली जनार्धन रेड्डी ने तरक़्क़ी दिलवाने में अहम किरदार अदा किया है जो कि फ़िलहाल सी बी आई तहक़ीक़ात का सामना कररहे हैं। उन्हों ने बताया कि गै़रक़ानूनी कानकनी मुआमला में सामना कररही ओबला पोरम माइनिंग कंपनी के ज़रीया ब्रहमनी स्टीलस को हासिल होने वाले फ़वाइद का जायज़ा लिया जाना चाहिए।

सदर तेलगुदेशम पार्टी ने वे इस पी को कानकनी की इजाज़त फ़राहम किए जाने का मुतालिबा करते हुए कहा कि मर्कज़ी हुकूमत विशाखापटनम स्टील प्लांट को ख़ानगयाने के बजाय कंपनी की तरक़्क़ी के लिए इक़दामात करे। सदर तेलगुदेशम पार्टी जो कि रईतो पर बाटा के सिलसिले में वजए नगरम का दौरा कररहे हैं ने किसानों के मसाइल का तज़किरा करते हुए बताया कि रियासत में किसानों की सूरत-ए-हाल इंतिहाई अबतर होचुकी है।

इस के बावजूद भी हुकूमत की जानिब से इख़तियार करदा ख़ामोशी किसान दुश्मनी के मुतरादिफ़ है। मिस्टर नायडू ने मर्कज़ी-ओ-रियास्ती हुकूमत से मुतालिबा किया कि वो ज़रई पालिसीयों में तबदीली लाते हुए किसानों के मुफ़ादात के तहफ़्फ़ुज़ के लिए इक़दामात करें।

TOPPOPULARRECENT