Monday , December 11 2017

‘विश्वारूपम’ पर इम्तिना की मुदाफ़अत : जया ललिता

चेन्नई, 01 फरवरी: (पी टी आई) कमल हासन की फ़िल्म विश्वारूपम पर हर तरफ़ से तन्क़ीदों का सामना कर रही चीफ़ मिनिस्टर तमिलनाडू जया ललिता ने आज कार्रवाई का दिफ़ा किया और कहा कि तशद्दुद के अंदेशों की बिना ऐसा किया गया, ताहम उन्होंने फ़िल्म अदाक

चेन्नई, 01 फरवरी: (पी टी आई) कमल हासन की फ़िल्म विश्वारूपम पर हर तरफ़ से तन्क़ीदों का सामना कर रही चीफ़ मिनिस्टर तमिलनाडू जया ललिता ने आज कार्रवाई का दिफ़ा किया और कहा कि तशद्दुद के अंदेशों की बिना ऐसा किया गया, ताहम उन्होंने फ़िल्म अदाकार और मुस्लिम तंज़ीमों के माबैन मुसालहत की राह हमवार करने का भी ऐलान किया।

जया ललिता की मुदाख़िलत का तमिल फ़िल्म इंडस्ट्री ने फ़ौरी ख़ौरमक़दम किया। फ़िल्म अदाकार कम हासन ने भी विश्वारूपम तनाज़ा पर जया ललिता के तब्सिरा पर इज़हार-ए-तशक्कुर किया। इस दौरान ये इत्तिलाआत मिली हैं कि 100 करोड़ रुपय बजट की इस फ़िल्म की रीलीज़ की राह हमवार करने के लिए पसेपर्दा कोशिशें शुरू की जा चुकी हैं।

जया ललिता ने फ़िल्म पर इम्तिना के एक हफ़्ता बाद जबकि ये मुआमला क़ौमी तनाज़ा की शक्ल इख्तेयार कर गया, अपनी ख़ामोशी तोड़ते हुए कहा कि इम्कानी तशद्दुद के बारे में इंटेलीजेंस इत्तिलाआत की बुनियाद पर ऐसा किया गया है। उन्होंने कहा कि फ़िल्म पर इम्तिना का मक़सद ला ऐंड आर्डर की बरक़रारी है।

जया ललिता ने कहा कि उन्हें कमल हासन से कोई शख़्सी बुग़ज़ नहीं है और ना ही इम्तिना से उन्हें कोई शख़्सी फ़ायदा होने वाला है। जया ललिता का ये तब्सिरा ऐसे वक़्त सामने आया जबकि कमल हासन ने ब्रहमी का इज़हार करते हुए कहा था कि वो मुल्क में तमिलनाडू के सिवा‍किसी और जम्हूरी मुक़ाम या बैरून-ए-मुल्क ज़िला वतनी इख्तेयार कर लेंगे।

जया ललिता ने कहा कि ला ऐंड आर्डर की सूरत-ए-हाल बिगड़ने का अंदेशा बिलकुल दुरुस्त था और कई मुस्लिम ग्रुप्स ने एहतिजाज का ऐलान किया था। हमने इंटेलीजेंस इत्तिलाआत पर इक्तिफ़ा किया और हमारा मक़सद अमन-ओ-हम आहंगी की बरक़रारी है।

इस दौरान कमल हासन ने आज कहा कि इस तनाज़ा की वजह से यक़ीनन उनके जज़बात मजरूह हुए हैं लेकिन वो फ़िल्म की नुमाइश पर रियासती हुकूमत के इम्तिना के ख़िलाफ़ सुप्रीम कोर्ट रुजू होने से क़बल इंतेज़ार करेंगे।

TOPPOPULARRECENT