Sunday , December 17 2017

विश्वा रूपम केख़िलाफ़ लखनऊ में मुस्लिम तंज़ीम का एहतिजाज, इमतिना का मुतालिबा

लखनऊ ।एक‌ फ़बररी (पी टी आई) ऑल इंडिया सुन्नी बोर्ड के कारकुनों ने आज एहितजाजी मुज़ाहरा करते हुए कमल हासन की फ़िल्म विश्वा रूपम से काबुल एतराज़ मुनाज़िर को हज़फ़ करदेने का मुतालिबा किया जबकि उत्तरप्रदेश के दार-उल-हकूमत में सख़्त त

लखनऊ ।एक‌ फ़बररी (पी टी आई) ऑल इंडिया सुन्नी बोर्ड के कारकुनों ने आज एहितजाजी मुज़ाहरा करते हुए कमल हासन की फ़िल्म विश्वा रूपम से काबुल एतराज़ मुनाज़िर को हज़फ़ करदेने का मुतालिबा किया जबकि उत्तरप्रदेश के दार-उल-हकूमत में सख़्त तरीन हिफ़ाज़ती इंतिज़ामात के दरमियान इस फ़िल्म की नुमाइश का आग़ाज़ होगया। नमाज़ ए जुमा के बाद नदन महले रोड पर वाक़्य तक़वियत अलाएमान मस्जिद के क़रीब ये मुज़ाहरा किया गया जिस में एहितजाजी मुज़ाहिरीन ने उत्तरप्रदेश में इस फ़िल्म की नुमाइश पर पाबंदी आइद करने और इस फ़िल्म से काबुल एतराज़ मुनाज़िर हज़फ़ करने का मुतालिबा करते हुए नारा बाज़ी की।

इस दौरान इन तमाम थियटरों पर जहां विश्वा रूपम की नुमाइश का आग़ाज़ हुआ है, पुलिस की जानिब से सख़्त तरीन हिफ़ाज़ती इंतिज़ामात किए गए हैं और पुलिस के ताक़तवर दस्तों को भी ताय्युनात किया गया है। इस फ़िल्म की नुमाइश आज सुबह से शुरू होने वाली थी लेकिन फ़िल्म की आमद में ताख़ीर के सबब कुछ देर बाद इसका आग़ाज़ हुआ।

TOPPOPULARRECENT