Wednesday , September 19 2018

विश्व हिंदु परिषद परी कर्मा पर बज़िद

विश्व हिंदु परिषद की जानिब से 25 अगस्त‌ से 13सितंबर तक अयोधया में 84 कोसी परी कर्मा किए जाने और रियास्ती हुकूमत की जानिब से परी कर्मा की इजाज़त ना देने के फ़ैसले के बाद विश्व हिंदु परिषद से वाबस्ता साधू संतों और हुकूमत के माबैन टकराओ के आ

विश्व हिंदु परिषद की जानिब से 25 अगस्त‌ से 13सितंबर तक अयोधया में 84 कोसी परी कर्मा किए जाने और रियास्ती हुकूमत की जानिब से परी कर्मा की इजाज़त ना देने के फ़ैसले के बाद विश्व हिंदु परिषद से वाबस्ता साधू संतों और हुकूमत के माबैन टकराओ के आसार रोज़ बरोज़ बढ़ते जा रहे हैं।

रियासत के आला हुक्काम ने अमन-ओ-क़ानून, फ़िर्कावाराना हम आहंगी को बरक़रार रखने के लिए अयोधया, फ़ैज़ाबाद से मुल्हिक़ बारह बनकी, अंबेडकर नगर, गोंडा, बस्ती, बहराइच ज़िला की सरहदों को सील कर दिया है। इन जिलों में दफ़ा 144 का नफ़ाज़ पूरी सख़्ती से कर दिया गया है। रियासत के दीगर हस्सास और बेहद हस्सास मुक़ामात पर पुलिस, पी ए सी और सरिया उल-हरकत फ़ोर्स, फ़साद शिकन फ़ोर्स के दस्ते तैनात करदिए गए हैं।

रियासत के एक तर्जुमान के मुताबिक‌ हुकूमत अगस्त‌ के महीने में 84 कोसी परी कर्मा की इजाज़त दे कर नई रिवायत क़ायम कराने के क़तई मूड में नहीं है और जो साधू , संत परी कर्मा के लिए दफ़ा 144 की ख़िलाफ़वरज़ी करेंगे।

TOPPOPULARRECENT