Wednesday , January 17 2018

वीना मलिक ने जासूसी का इल्ज़ाम मुस्तर्द कर दिया

मुतनाज़ा पाकिस्तानी ऐक्ट्रेस वीना मलिक ने आज उन इल्ज़ामात को मुस्तर्द कर दिया कि वो आई एस आई के लिए मुबय्यना तौर पर जासूसी करती हैं। दिल्ली पुलिस ने आज अदालत को ये बात बताई, जिस ने एक शिकायत दर्ज करवाए जाने पर उस की तहक़ीक़ात करने क

मुतनाज़ा पाकिस्तानी ऐक्ट्रेस वीना मलिक ने आज उन इल्ज़ामात को मुस्तर्द कर दिया कि वो आई एस आई के लिए मुबय्यना तौर पर जासूसी करती हैं। दिल्ली पुलिस ने आज अदालत को ये बात बताई, जिस ने एक शिकायत दर्ज करवाए जाने पर उस की तहक़ीक़ात करने का हुक्म दिया था, जिस में हिंदूस्तान के एक जरीदा में वीना मलिक उर्यां तस्वीर की इशाअत पर इस के ख़िलाफ़ एफ़ आई आर दर्ज करने की ख़ाहिश की गई थी।

दिल्ली पुलिस ने ऐक्शण टेकन रिपोर्ट (ART) में ये बात बताई। वीना मलिक की जो उर्यां तस्वीर शाय हुई थी, इस में वीना मलिक के बाज़ू पर ISI का टैटू मौजूद था, जिस पर ये इल्ज़ामात सामने आए थे कि वीना मलिक पाकिस्तान की जासूस एजेंसी आई एस आई के लिए काम करती हैं। दूसरी तरफ़ वीना मलिक ने उर्यां तस्वीर की इशाअत के बाद ये कह कर मुस्तर्द कर दिया कि तस्वीर के साथ कंप्यूटराईज़ड टेक्निक के ज़रीया छेड़ छाड़ की गई है और किसी दीगर ख़ातून के जिस्म पर इन का चेहरा चस्पाँ करदिया गया है।

TOPPOPULARRECENT