Friday , December 15 2017

वीमलवाड़ा मैं शहीदानें तेलंगाना के मुजस्समों की निक़ाब कुशाई

( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) तेलंगाना की ख़ातिर जान निछावर करने वाले शहीदों को फ़रामोश नहीं किया जाएगा उन्हें मुजस्समों की शक्ल में हमेशा याद रखा जाएगा । इन ख़्यालात का इज़हार सदर टी आर ऐस मिस्टर के चन्द्र शेखर राउ ने आज वीमलवाड़ा बुरज

( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) तेलंगाना की ख़ातिर जान निछावर करने वाले शहीदों को फ़रामोश नहीं किया जाएगा उन्हें मुजस्समों की शक्ल में हमेशा याद रखा जाएगा । इन ख़्यालात का इज़हार सदर टी आर ऐस मिस्टर के चन्द्र शेखर राउ ने आज वीमलवाड़ा बुरज के क़रीब शहीदानें तेलंगाना मुजस्समों की तक़रीब निक़ाब कुशाई में कीया ।

इस तक़रीब में कन्वीनर तेलंगाना पोलीटिकल ज्वाइंट ऐक्शण कमेटी प्रोफेसर‌ कोदंडाराम अरकान असेंबली सी ऐच रमेश बाबू ( वीमलवाड़ा ) के तारिक रामा राउ ( सिरिसिल्ला ) ई राजेन्द्र (हुज़ूराबाद) के विद्या सागर राउ ( मिट पल्ली) और क्वेलाश्व‌र ऐस नारायण ऐम एल सी ऐस लक्ष्मण राउ केप्टन लक्ष्मी कान्ता राउ साबिक़ एम पी जी विनोद कुमार और टी आर ऐस क़ाइदीन-ओ-कारकुनों की कसीर तादाद शरीक थी ।

इस मौक़ा पर मुख़ातब करते हुए चन्द्र शेखर राउ ने कहा कि तहरीक तेलंगाना में सैंकड़ों तलबा-ओ-नौजवानों ने अपनी जानें निछावर करदीं और उन शहीदों के मुजस्समों की निक़ाब कुशाई मेरे लिए बाइस इफ़्तिख़ार(गोरव) है ।

उन्हों ने बताया कि चूँकि तलबा के सालाना इमतेहानात शुरू हो चुके हैं जिस के पेशे नज़र तेलंगाना तहरीक को पुरअमन तरीक़ा से चलाया जा रहा है और इमतेहानात के बाद तहरीक में शिद्दत पैदा करदी जाएगी लेकिन तेलंगाना के मुख़ालिफ़ीन ये प्रोपेगंडा कर रहे हैं कि तेलंगाना तहरीक कमज़ोर पड़ गई है । उन्हों ने कहा कि ज़िमनी इंतेख़ाबात में ये साबित हो जाएगी कि तेलंगाना जज़बा अवाम में किस क़दर पाया जाता है ।

इस मौक़ा पर टी आर ऐस कारकुनों ने के सी आर को तलवार का तोहफ़ा भी पेश किया ।

TOPPOPULARRECENT