Saturday , December 16 2017

वी एच पी के ब्यान पर नरेंद्र मोदी से वज़ाहत का मुतालिबा

सीनियर कम्युनिस्ट क़ाइद वो साबिक़ा रुक्न पार्लीयामेंट जनाब सैयद अज़ीज़ पाशा ने अक़लीयतों के तईं वज़ीरे आज़म नरेंद्र मोदी के ब्यान के बाद वी एच पी के ब्यान को सिर्फ़ ईसाई अक़लीयत से मंसूब करने पर ब्रहमी ज़ाहिर की। आज यहां पार्टी हेडक्वार्टर मख़दूम भवन में मुनाक़िदा एक प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए उन्हों ने कहा कि वज़ीरे आज़म नरेंद्र मोदी और मुल्क की फ़िर्कापरस्त तंज़ीमें अक़लीयतों के साथ आंख मिचौली खेल रहे हैं।

हिंदू दहशतगर्द तंज़ीम वी एच पी के ब्यान पर वज़ीरे आज़म नरेंद्र मोदी की वज़ाहत को लाज़िमी क़रार दिया। जनाब सैयद अज़ीज़ पाशा ने कहा कि कम्युनिस्ट पार्टी के लिए किसी भी किस्म की फ़िर्कापरस्ती नाक़ाबिले बर्दाश्त है। तेलंगाना रियासत के मौजूदा हालात बिलख़ुसूस मौसमे गर्मा की क़ब्ल अज़ वक़्त आमद के साथ रियास्ती हुकूमत को दर्पेश चैलेंजेस पर भी हुकूमत तेलंगाना की वज़ाहत तलब की।

उन्हों ने कहा कि 19 फ़रवरी से सी पी आई स्टेट कौंसिल का इजलास मुनाक़िद होने वाला है जिस में उन तमाम उमूर पर तबादले ख़्याल किया जाएगा जो रियासत के अवामी मुफ़ादात में है। सी पी आई साउथ ज़ोन कन्वीनर ई टी नर्सिम्हा वी एस बोस शंकर नायक छाया देवी के इलावा दीगर भी इस मौक़ा पर मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT