वी के सिंह ने टीम अन्ना में शमूलीयत का फ़ैसला नहीं किया

वी के सिंह ने टीम अन्ना में शमूलीयत का फ़ैसला नहीं किया
फ़ौज के साबिक़ सरबराह (ex-army chief Gen. V.K.

फ़ौज के साबिक़ सरबराह (ex-army chief Gen. V.K. Singh) वी के सिंह ने आज कहा कि रिश्वत सतानी के ख़िलाफ़ तहरीक ( आंदोलन) में शमूलीयत के बारे में हनूज़ अपना ज़हन नहीं बनाया है। जनरल सिंह ने जो हुकूमत के साथ मुतसादिम (संघर्षशील) भी हुए हैं , कहा कि मैंने हनूज़ कोई फ़ैसला नहीं किया है ।

मैं फ़िलहाल अपने तौर पर काम कर रहा हूँ। हम देखेंगे कि आगे क्या होता है। इन से पूछा गया था कि आया उन्होंने टीम अन्ना या राम देव की इंसिदाद रिश्वत सतानी तहरीक (रिश्वत के खिलाफ आंदोलन) के बारे में शामिल होने के बारे में अपना ज़हन बनाया है।

फ़ौज के साबिक़ सरबराह का ये बयान योगा गुरु राम देव के तर्जुमान ( Spokes Person/ प्रवक़्ता) के इस दावे से मुतज़ाद (खिलाफ) है, उन्होंने कहा था कि जनरल सिंह आइन्दा चंद हफ़्तों के दौरान योगा गुरु की रिश्वत सतानी मुहिम ( योजना) में शामिल हो जाएंगे।

राम देव के तर्जुमान एस के तिजारा वाला ने कल कहा था कि जनरल सिंह आइन्दा चंद हफ़्तों में इस तहरीक ( आंदोलन) में शामिल होंगे, इस पर तब्सिरा ( चर्चा) करते हुए वज़ीर-ए-क़ानून सलमान ख़ुरशीद ने कहा था कि वी के सिंह अब कोई भी रोल अदा कर सकते हैं क्योंकि फ़ौज में इन की मीयाद ( मुद्दत/ समय काल) मुकम्मल ( खत्म/ पूरी) हो चुकी है।

Top Stories