Friday , December 15 2017

वुज़रा की बरतरफ़ी का मुतालिबा मज़हकाख़ेज़

हैदराबाद 15 मई (सियासत न्यूज़) रियासती वज़ीर ज़ारात के लक्ष्मी नारायना ने चंद्रा बाबू नायडू को बदउनवानीयों की यूनीवर्सिटी क़रार देते हुए कहा कि उन्हों ने सदर तेलगु देशम की तरह इल्ज़ामात के मुक़द्दमात पर हुक्म इलतवा हासिल नहीं कि

हैदराबाद 15 मई (सियासत न्यूज़) रियासती वज़ीर ज़ारात के लक्ष्मी नारायना ने चंद्रा बाबू नायडू को बदउनवानीयों की यूनीवर्सिटी क़रार देते हुए कहा कि उन्हों ने सदर तेलगु देशम की तरह इल्ज़ामात के मुक़द्दमात पर हुक्म इलतवा हासिल नहीं किया, बल्कि क़ानूनी लड़ाई जारी रखे हुए हैं।

आज सी एल पी ऑफ़िस असेंबली में प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए उन्हों ने कहा कि उन की सयासी ज़िंदगी बेदाग़ है, उन्हों ने कोई ग़लती नहीं की और ना ही उन्हें कोई डर है, इसी लिए डाक्टर राज शेखर रेड्डी के दौरे हुकूमत में जो जी ओज़ जारी हुए हैं.

इस मुक़द्दमा में वो माख़ूज़ नहीं हुए, ताहम तहक़ीक़ात में वो मुकम्मल तआवुन कर रहे हैं। मिस्टर लक्ष्मी नारायना ने कहा कि मिस्टर नायडू शायद ये समझ रहे हैं कि उन के ख़िलाफ़ जो इल्ज़ामात हैं, अवाम शायद उन्हें भूल चुके हैं।

उन्हों ने कहा कि जगन मोहन रेड्डी ने शख़्सी फ़ायदा के लिए कई लोगों को मसाइल से दो-चार किया, जिस की वजह से कई लोग जेल गए और कई अफ़राद मुक़द्दमात का सामना कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT