वेंकट रेड्डी का आज से मरण बरत

वेंकट रेड्डी का आज से मरण बरत

नलगुनडा। 1 नवमबर ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) तशकील तलंगाना रियासत में मर्कज़ और कांग्रेस पार्टी की जानिब से की जा रही ताख़ीर के ख़िलाफ़ मुस्ताफ़ी रियास्ती वज़ीर-ओ-रुकन असैंबली नलगनडा मिस्टर के वेंकट रेड्डी की ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की

नलगुनडा। 1 नवमबर ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) तशकील तलंगाना रियासत में मर्कज़ और कांग्रेस पार्टी की जानिब से की जा रही ताख़ीर के ख़िलाफ़ मुस्ताफ़ी रियास्ती वज़ीर-ओ-रुकन असैंबली नलगनडा मिस्टर के वेंकट रेड्डी की ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की भूक हड़ताल ( मरण बरत) का यौम तासीस के मौक़ा पर कल सुबह 11बजे दिन क्लाक टावर सैंटर ( तलंगाना चौक) पर आग़ाज़ किया जा रहा है ।

इस ख़सूस मैं क्लाक टावर सैंटर पर दो अलहदा शहि नशीन और बड़े पैमाना पर शामियानों की तंसीब अमल में लाई गई है । शहर भर में रुकन असैंबली नलगनडा के बयानरस फ़ीलकसी लगाए गए ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की भूक हड़ताल की ताईद में मुलाज़मीन जे ए सी सयासी जे ए सी और आर टी सी जे ए सी और तलंगाना हामी तंज़ीमों की जानिब से बड़े बड़े ताईदी फेलिक्स लगाए गए । शहि नशीन कैंप में अंदाज़न 10हज़ार अफ़राद के बैठने के इंतिज़ामात किए गए हैं ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की भूक हड़ताल को तमाम सयासी जमातों और फ़लाही समाजी रज़ाकाराना तंज़ीमों की हिमायत हासिल है ।

अलहदा रियासत तेलंगाना के क़ियाम केलिए मरण बरत के आग़ाज़ के मौक़ा पर तवक़्क़ो है कि ज़िला भर से एक लाख अफ़राद शिरकत करेंगे । कांग्रेस पार्टी और तेलंगाना हामीयों के इलावा समाज के तमाम तबक़ात की ताईद-ओ-हिमायत हासिल करने केलिए बड़े पैमाने पर तैय्यारीयां किए गए हैं । मुस्ताफ़ी रियास्ती वज़ीर मिस्टर के वेंकट रेड्डी कल सुबह रिया ली के ज़रीया नलगनडा पहुंच कर मुजस्समा तलगो तली और मुजस्समा महात्मा गांधी पर ख़राज पेश कर के क्लाक टावर सैंटर पहुंच कर अपने मरण बरत का आग़ाज़ करेंगे ।

ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की भूक हड़ताल की ताईद में इलाक़ा तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले 19 अरकान-ए-पार्लीमैंट रुकन राज्य सभा-ओ-सीनीयर कांग्रेस क़ाइद मिस्टर के केशव राव की क़ियादत में नलगनडा पहुंच कर इज़हार यगानगत करेंगे । रुकन असैंबली नकरीकल मिस्टर सी लनगया ने आज तमाम इंतिज़ामात का जायज़ा लिया और कहा कि मरण बरत के आग़ाज़ के मौक़ा पर हलक़ा असैंबली नलगनडा के इलावा ज़िला भर से तेलंगाना हामी बड़ी तादाद में शिरकत करेंगे ।

उन्हों ने बताया कि मिस्टर वेंकट रेड्डी के बरत का सयासी जवाइंट ऐक्शण कमेटी सदर प्रोफ़ैसर को दंड इराम मुलाज़मीन जे ए सी क़ाइदीन मसरज़ स्वामी गौड़ विट्ठल-ओ-दीगर कैंप पहुंच कर ताईद और इज़हार यगानगत करेंगे ।

उन्हों ने अलहदा रियासत के क़ियाम केलिए जारी जद्द-ओ-जहद में शिद्दत पैदा करने और मर्कज़ी हुकूमत को इलाक़ा की अवाम के जज़बात-ओ-एहसासात से वाक़िफ़ करवाने और दबाॶ डाल कर फ़ौरी इस ख़सूस में रोड मयाप का फ़ौरी ऐलान करने का मुतालिबा करते हुए की जा रही मरण बरत की ताईद करने की ख़ाहिश की ।

Top Stories