Sunday , December 17 2017

वेटरनरी डॉक्टर्स के तक़र्रुत के लिए इक़दामात

हैदराबाद 11 जुलाई: रियासती चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ ने महिकमा एनीमल हसबंडरी (हैवानात) में वेटरनरी डॉक्टर्स की जायदादों पर आजलाना तक़र्रुत अमल में लाने की मंज़ूरी दी है। जिसकी रोशनी में वेटरनरी डॉक्टर्स की तमाम जायदादों पर तक़र्रुत अमल में लाने के लिए इक़दामात का आग़ाज़ कर दिया गया है।

अख़बारी नुमाइंदों से ग़ैर रस्मी बातचीत करते हुए रियासती वज़ीर एनीमल हसबंडरी-ओ-डेरी डेवलपमेंट कारपोरेशन टी श्रीनिवास यादव ने ये बात कही और बताया कि वेटरनरी कोर्सेस की तकमील करने वाले हर स्टूडेंट को वेटरनरी डॉक्टर्स के ओहदों पर तक़र्रुत का मौक़ा फ़राहम होगा। वज़ीर मौसूफ़ जिन्हों ने राजिंदरनगर में वाक़्ये पीवी नरसिम्हा राव‌ के नाम से मौसूम तेलंगाना वेटरनरी यूनीवर्सिटी का पहली मर्तबा दौरा किया था और वहां पर डेरी फ़ार्म का भी मुआइना किया और यहां पर जारी तहक़ीक़ाती सरगर्मीयों वग़ैरा से वाक़फ़ीयत हासिल की।

उन्होंने कहा कि रियासत में वेटरनरी डॉक्टर्स की खाली जायदादें बहुत हैं और यूनीवर्सिटी से वेटरनरी कोर्सस की डिग्री हासिल करने वाले स्टूडेंट की तादाद बहुत ही कम है। लिहाज़ा इस सूरत में जो भी दरख़ास्तें पेश करेंगे इन तमाम को नौकरीयों के हुसूल की क़वी तवक़्क़ो पाई जाती है। वज़ीर एनीमल हसबंडरी डेरी डेवलपमेंट ने कहा कि यूनीवर्सिटी में क़दीम तर्ज़ के डेरी फॉर्म्स को असरी सहूलतों से आरास्ता किया जाएगा।

पहली मर्तबा यूनीवर्सिटी का दौरा करने वाले श्रीनिवास यादव का यूनीवर्सिटी पहूंचने पर डॉ के कौंडल रेड्डी रजिस्ट्रार वेटरनरी यूनीवर्सिटी ने ख़ौरमक़दम किया और उन्हें ज़बरदस्त तहनियत पेश की। इस मौके पर यूनीवर्सिटी के आला हुक्काम के अलावा रुकने असेंबली हलक़ा राजिंदरनगर टी प्रकाश गौड़ के श्री लता आर विजया,टी श्रीनिवास रेड्डी-ओ-दुसरे मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT