Tuesday , December 12 2017

वेटिंग लिस्ट के दरख़ास्त गुज़ारों की मंज़ूरी

जारीया साल हज कमेटी से हज बैतुल्लाह की सआदत हासिल करने के ख़ाहिशमंद अफ़राद के लिए ख़ुशख़बरी है कि वेटिंग लिस्ट के आज़मीन की मज़ीद मंज़ूरी के इमकानात हैं।

जारीया साल हज कमेटी से हज बैतुल्लाह की सआदत हासिल करने के ख़ाहिशमंद अफ़राद के लिए ख़ुशख़बरी है कि वेटिंग लिस्ट के आज़मीन की मज़ीद मंज़ूरी के इमकानात हैं।

सेंट्रल हज कमेटी ने इस बात का इशारा दिया हैके आंध्र प्रदेश और तेलंगाना के वेटिंग लिस्ट में मौजूद तक़रीबन 850 तक आज़मीने हज्ज के नामों को आने वाले दिनों में मंज़ूरी हासिल होगी।

मुख़्तलिफ़ रियासतों में हज सफ़र मंसूख़ करने वाले अफ़राद और रियासती हज कमेटी में सफ़र मंसूख़ करने वाले अफ़राद की जगह वेटिंग लिस्ट से आज़मीने हज्ज का इंतिख़ाब किया जा रहा है।

सेंट्रल हज कमेटी के मश्वरह पर रियासती हज कमेटी ने ताहाल वेटिंग लिस्ट के 800 तक के आज़मीने हज्ज से पासपोर्ट तलब किए थे जिन में से 714 के सफ़र की मंज़ूरी हासिल होचुकी है।

तवक़्क़ो हैके तक़रीबन 100 आज़मीने हज्ज के सफ़र की मंज़ूरी हासिल होजाएगी और वेटिंग लिस्ट में 850 तक आज़मीन को हज की सआदत हासिल होगी।

हज कमेटी ने 469 अफ़राद ने अभी तक अपना सफ़र मंसूख़ किया है जबकि रियासती हज कमेटी का कोटा 5379 हैं। मर्कज़ी कोटा और मुहर्रम के ज़मुरा में 33 अफ़राद का इंतिख़ाब किया गया।

इस तरह जुमला 6126 आज़मीने हज्ज के सफ़र को पहले ही क़तईयत दी जा चुकी है। इस के अलावा अभी तक 714 तक की वेटिंग लिस्ट की मंज़ूरी हासिल होगई है।

रियास्ती हज कमेटी के आज़मीन ने आंध्र प्रदेश से ताल्लुक़ रखने वालों की तादाद 1502 है जबकि बाक़ी तेलंगाना से ताल्लुक़ रखते हैं। कर्नाटक के गुलबर्गा, राइचोर , यादगीर् और दुसरे इलाक़ों से ताल्लुक़ रखने वाले तक़रीबन एक हज़ार आज़मीन हैदराबाद से रवाना होंगे।

स्पेशल ऑफीसर हज कमेटी प्रोफेसर एसए शकूर ने बताया कि जारीया साल आज़मीने हज्ज को एयरपोर्ट पर यूज़र चार्जस अदा करने की ज़रूरत नहीं पड़ेगी। पिछ्ले साल तक फ़ी आज़िम 1910 रुपये बतौर यूज़र चार्जस हासिल किए गए थे।

TOPPOPULARRECENT