Friday , December 15 2017

वेटिंग लिस्ट के 916 आज़मीन हज की तफ़सील इंटरनेट पर दस्तयाब

मर्कज़ी हज कमेटी ने वेटिंग लिस्ट के मुंतख़िबा (चुने गए) 916 आज़मीन हज के इंतिख़ाब (चुनाव) की तफ़सील इंटरनेट पर पेश कर दी है । गुज़िश्ता दिनों वेटिंग लिस्ट में मौजूद 916 मुंतख़िबा (चुने गए) आज़मीन हज को पहली क़िस्त मआ पासपोर्ट जमा करवान

मर्कज़ी हज कमेटी ने वेटिंग लिस्ट के मुंतख़िबा (चुने गए) 916 आज़मीन हज के इंतिख़ाब (चुनाव) की तफ़सील इंटरनेट पर पेश कर दी है । गुज़िश्ता दिनों वेटिंग लिस्ट में मौजूद 916 मुंतख़िबा (चुने गए) आज़मीन हज को पहली क़िस्त मआ पासपोर्ट जमा करवाने के लिये आख़िरी तारीख 30 जून मुक़र्रर की गई है ।

आंधरा प्रदेश रियासती हज कमेटी के तवस्सुत से हज बैतुल्लाह की अदाएगी के ख़ाहिशमंद दरख़ास्त गुज़ार जिन्हें एक ता 916 वेटिंग को इज़ाफ़ी कोटा के ज़रीया मुंतख़ब किया गया था । मर्कज़ी हज कमेटी की जानिब से पहली क़िस्त की अदाएगी के लिये बैंक रैफ़रैंस नंबर की इजराई का 16 जून से आग़ाज़ होगा और आज़मीन हज 30 जून तक अपनी पहली क़िस्त 51 हज़ार रुपय मआ पासपोर्ट जमा करवा सकते हैं ।

मर्कज़ी हज कमेटी ने अंदरून 5 साल दूसरी मर्तबा हज बैतुल्लाह के लिये दरख़ास्त दाख़िल करते हुए रक़म जमा करवाने वालों की फ़ेहरिस्त भी जारी करने का फैसला किया है ।

बताया जाता है कि इस फ़हरिस्त में शामिल बाअज़ आज़मीन हज मुसलसल तीसरी मर्तबा दरख़ास्त दाख़िल करने के मुर्तक़िब क़रार पाए हैं । ज़राए से मौसूला इत्तिलाआत के बमूजिब हज कमेटी की जानिब से वेटिंग लिस्ट में मुंतख़ब होने (चुने जाने) वाले आज़मीन की भी तन्क़ीह करते हुए इस में मौजूद अंदरून 5 साल दूसरी मर्तबा दरख़ास्त दाख़िल करने वालों की दरख़्वास्तें भी मुस्तर्द करदी जाएंगी।

TOPPOPULARRECENT