वेस्ट इंडीज़ के कोच पर जुर्माना आइद

वेस्ट इंडीज़ के कोच पर जुर्माना आइद
वेस्ट इंडीज़ के कोच ओटिस गिब्सन पर आस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ ड्रा होने वाले दूसरे टेस्ट मैच के दौरान डी आर एस रिव्यू टेक्नोलोजी सिस्टम को तन्क़ीद का निशाना बनाने के बाद उन की मैच फ़ीस का बेस फ़ीसद जुर्माना आइद कर दिया गया है ।

वेस्ट इंडीज़ के कोच ओटिस गिब्सन पर आस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ ड्रा होने वाले दूसरे टेस्ट मैच के दौरान डी आर एस रिव्यू टेक्नोलोजी

सिस्टम को तन्क़ीद का निशाना बनाने के बाद उन की मैच फ़ीस का बेस फ़ीसद जुर्माना आइद कर दिया गया है ।
ये वाक़्या मंगल को उस वक़्त पेश आया जबकि तीसरे रोज़ के खेल के बाद गिब्सन ने मीडीया ब्रीफिंग के दौरान बी आर एस और मैच आफीशीयल की जानिब से इस पर अमल दर आमद को चैलेंज किया।

इन पर आई सी सी ज़ाब्ता अख़लाक़ की ख़िलाफ़वर्ज़ी का इल्ज़ाम आइद किया गया है । आई सी सी मैच रेफ़रीज़ के इलियट पैनल के जीफ़ करो ने कहा कि सीरीज़ से क़ब्ल इजलासों में ये इत्तेफ़ाक़ किया गया था कि खिलाड़ी और कोचेज़ मीडीया में किसी किस्म के मनफ़ी ब्यानात देने से गुरेज़ करेंगे ।

ओटिस ने एतराफ़ किया कि उन्होंने हद उबूर की और अब अपने ऊपर लगने वाली पाबंदी को कुबूल किया है । गिब्सन ने हॉट स्पाट और सनीको टेक्नोलोजी की अदमे मौजूदगी में सिस्टम के ग़ैर तसलसुल से मुताल्लिक़ तशवीश का इज़हार किया था ।गिब्सन का कहना था कि मैं हक़ीक़त में ये कहना चाहता हूँ वो में कह नहीं सकता क्योंकि आई सी सी मुझे हटा देगी या फिर मुझ पर पाबंदी या कोई और हर्बा इख्तेयार किया जाएगा।

उन्होंने कहा कि अगर आई सी सी डी आर ऐस सिस्टम को इस्तेमाल करना चाहती है तो मैं समझता हूँ कि इन तमाम टेक्नोलोजी का इस्तेमाल करना चाहिए और मेरे ख़्याल में अगर हमारे पास तमाम टेक्नोलोजी दस्तयाब नहीं है तो फिर उसे सिरे से ही इस्तेमाल नहीं करना चाहिए ।

आस्ट्रेलिया ने बारबाडोस में खेला गया पहला टेस्ट मैच जीत लिया था जबकि बारिश से मुतास्सिरा दूसरा टेस्ट बराबर हो गया था।सीरीज़ का आख़िरी टेस्ट मैच पैर से डोमीनीका में शुरू होगा।

Top Stories