Tuesday , January 23 2018

वोडाफोन टैक्स फ़ैसला मसला पर परनब-ख़ुरशीद मुलाक़ात

नई दिल्ली, २१ जनवरी (पी टी आई) वोडाफोन मुक़द्दमा के सुप्रीम कोर्ट की जानिब से फ़ैसला के माली असरात के बारे में फ़िक्रमंद मर्कज़ी वज़ीर फ़ीनानस परनब मुकर्जी ने आज मर्कज़ी वज़ीर-ए-क़ानून सलमान ख़ुरशीद और दीगर सीनीयर ओहदेदारों से तबादला-ए-ख़

नई दिल्ली, २१ जनवरी (पी टी आई) वोडाफोन मुक़द्दमा के सुप्रीम कोर्ट की जानिब से फ़ैसला के माली असरात के बारे में फ़िक्रमंद मर्कज़ी वज़ीर फ़ीनानस परनब मुकर्जी ने आज मर्कज़ी वज़ीर-ए-क़ानून सलमान ख़ुरशीद और दीगर सीनीयर ओहदेदारों से तबादला-ए-ख़्याल किया।

ख़ुरशीद ने मुलाक़ात के बाद प्रेस कान्फ्रेंस में कहा कि हमें इस फ़ैसला और सरकारी मालिया पर इस के मुरत्तिब होने वाले असरात का जायज़ा लेना होगा। परनब मुकर्जी ने कहा कि ये सुप्रीम कोर्ट का फ़ैसला है।

फ़ित्री तौर पर हमें इस का मुताला करना होगा। सुप्रीम कोर्ट ने एक तारीख़ साज़ फ़ैसला में मुंबई हाइकोर्ट के फ़ैसला को कुलअदम क़रार देते हुए महिकमा इनकम टैक्स से ख़ाहिश की कि वोडाफोन के जमा करवाए हुए 2500 करोड़ रुपय अंदरून दो माह 4 फ़ीसद सूद के साथ वापस किए जाएं।

सुप्रीम कोर्ट ने अंदरून 4 हफ़्ता वोडाफोन की 8500 करोड़ रुपय की बैंक गारंटी भी वापस करने की हिदायत दी । वज़ारत फ़ीनानस ने कहा कि फ़िलहाल फ़ैसला की वजूहात और बुनियादों के बारे में कुछ भी कहना मुश्किल है।

TOPPOPULARRECENT