Sunday , December 17 2017

वक़्त के साथ पूरे शाम का कंट्रोल वापिस लेंगे – बशारुल असद

शामी सदर बशारुल असद ने अह्द किया है कि वो अपने मुल्क के तमाम हिस्से पर दोबारा कंट्रोल हासिल कर लेंगे मगर उनका कहना था कि ऐसा करने में वक़्त लग सकता है। दमिश्क़ में फ़्रांसीसी ख़बररसां एजैंसी ए एफ़ पी को दीए जाने वाले ख़ुसूसी इंटरव्यू में असद का कहना था कि उनकी फ़ौज किसी भी हिचकिचाहट के बग़ैर तमाम शाम का कंट्रोल हासिल करलेगी मगर उनका कहना था कि इलाक़ाई ताक़तों की मुदाख़िलत के बाइस इस मसले के मुकम्मल हल में वक़्त लगेगा और इस में भारी क़ीमत भी चुकाना होगी।

उनका कहना था कि हलब में मौजूद शाम की मुसल्लह अफ़्वाज का मर्कज़ी हदफ़ यही है कि बाग़ीयों को तुर्क सरहद तक रसाई ख़त्म कर दी जाए। उनका कहना था “मर्कज़ी जंग तुर्की और हलब के दरमयान राबते को तोड़ना है क्यूंकि तुर्की ही दहशतगर्दों को रसद फ़राहम करने का ज़िम्मेदार है।”

उन्होंने फ़्रांसीसी हुकूमत को ख़बरदार किया कि वो शिद्दत पसंदों की हिमायत में तबाहकुन पालिसीयां अख़तियार करना छोड़ दे। असद का कहना था कि “फ़्रांस ने दहशतगर्दी की बराहे रास्त सर परस्ती के लिए तबाहकुन पालिसीयां अपना रखी हैं। ये फ़्रांस की ज़िम्मेदारी है कि वो इन पालिसीयों को वापिस ले या उनमें तबदीली करे।”

TOPPOPULARRECENT