Thursday , December 14 2017

वज़ीरस्तान के क़रीब अमरीकी सिपाही ताय्युनात

ईस्लामाबाद 18 अक्टूबर ( पी टी आई) पाकिस्तानी मीडीया रिपोर्टस के मुताबिक़ अमरीका ने अफ़्ग़ानिस्तान में मौजूद अपने सैंकड़ों सिपाहीयों को पाकिस्तान में शोरिश से मुतास्सिरा शुमाली वज़ीरस्तान कबायली इलाक़े की सरहदों के क़रीब ताय्युनात क

ईस्लामाबाद 18 अक्टूबर ( पी टी आई) पाकिस्तानी मीडीया रिपोर्टस के मुताबिक़ अमरीका ने अफ़्ग़ानिस्तान में मौजूद अपने सैंकड़ों सिपाहीयों को पाकिस्तान में शोरिश से मुतास्सिरा शुमाली वज़ीरस्तान कबायली इलाक़े की सरहदों के क़रीब ताय्युनात कर दिया है।

अमरीकी अफ़्वाज भारी तोपों , बकतरबंद गाड़ीयों, हैलीकाप्टर गुण शपस से लैस हैं और सरहदी इलाक़ों की मुकम्मल तौर पर नाका बंदी करदी गई ही। हफ़्ता और इतवार की दरमयानी शब अमरीकी फ़ोर्सस को पाकिस्तानी इलाक़े ग़ुलाम ख़ान के क़रीब मतसला अफ़्ग़ान सरहद के नए मोर्चों पर ताय्युनात किया गया है।

पाकिस्तानी अफ़्वाज ने आली सिक्योरिटी ओहदेदारों और कबायली सरदारों के हवाले से ये ख़बर देते हुए कहा कि अफ़्ग़ान सरहदी इलाक़े में अमरीकी सिपाहीयों ने बुलंद पहाड़ीयों पर क़बज़ा करते हुए वहां निगरानी मराकज़ क़ायम कर दिए हैं।

जी ओ टेलीविज़न ने ख़बर दी है कि सरहदी इलाक़ों में रहने वाले कबायली अफ़राद ने कहा है कि अमरीकी और अफ़्ग़ान हुक्काम ने मशरिक़ी सूबा ख़ोस्त के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों में कर्फ़यू नाफ़िज़ कर दिया है और घर घर की तलाशी ली जा रही है।

पाकिस्तानी इलाक़ा ग़ुलाम ख़ान में देहातियों ने कहा कि सरहदी इलाक़ों पर नाटो के जंगी तय्यारों को कई मर्तबा परवाज़ करता देखा गया।

रोज़नामा दी न्यूज़ ने ख़बर दी है कि पाकिस्तान से मतसला सरहदी इलाक़ों पर अमरीकी फ़ोर्सस की अचानक और इंतिहाई उजलत पसंदी के साथ ताय्युनाती से शुमाली वज़ीरस्तान के कबायली इलाक़े में ज़बरदस्त कशीदगी पैदा हो गई है जिस के पेशे नज़र अमरीकी फ़ोर्सस ने पाकिस्तानी टाऊन ग़ुलाम ख़ान और अफ़्ग़ान इलाक़ा ख़ोस्त के दरमयान ट्रैफ़िक की आमद-ओ-रफ़त के वाहिद रास्ते की नाका बंदी कर दी है। पाकिस्तानी सकीवरीटी ओहदेदारों ने शुमाली वज़ीरस्तान में इन ताज़ा तरीन तबदीलीयों की तौसीक़ करते हुए कहा कि वो अफ़्ग़ान सरहद पर रौनुमा होने वाली तबदीलीयों का बग़ौर जायज़ा ले रहे हैं ताहम नाटो या अमरीकी फ़ोर्सस ने पाकिस्तानी अख़बारी इत्तिलाआत पर हनूज़ कोई तबसरा नहीं किया है।

अमरीका ने हाल ही में शुमाली वज़ीरस्तान को अस्करीयत पसंदों की महफ़ूज़ पनाहगाह क़रार देते हुए वहां ड्रोन हमलों में मज़ीद शिद्दत पैदा कर दी थी।

TOPPOPULARRECENT