Monday , December 18 2017

वज़ीर-ए-आज़म का लोक पाल बिल पर कुल जमाती इजलास

लोक पाल बल पर तात्तुल के ख़ातमा के लिए ताज़ा कोशिश करते हुए वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने जुमा के दिन एक कल जमाती इजलास तलब किया है, जिसका मक़सद अहम क़ानूनसाज़ी के सिलसिला में इत्तेफ़ाक़ राय पैदा करना है, जिसमें राज्य सभा में अपोज़ीशन अरकान

लोक पाल बल पर तात्तुल के ख़ातमा के लिए ताज़ा कोशिश करते हुए वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने जुमा के दिन एक कल जमाती इजलास तलब किया है, जिसका मक़सद अहम क़ानूनसाज़ी के सिलसिला में इत्तेफ़ाक़ राय पैदा करना है, जिसमें राज्य सभा में अपोज़ीशन अरकान ने 97 तरमीमात पेश की हैं। इजलास वज़ीर-ए-आज़म की क़ियामगाह पर दोपहर में मुनाक़िद किया जाएगा।

इस दिन गढ़ी पर्वा और उगादी की वजह से पार्लीमेंट का इजलास मुक़र्रर नहीं है। आला सतही ज़राए के बमूजब अपोज़ीशन पार्टीयों ने राज्य सभा में लोक पाल बिल में 97 तरमीमात पेश की हैं, जिनमें से बाअज़ हस्सास हैं और इजलास में इत्तेफ़ाक़ राय पैदा करने के तरीक़ा पर ग़ौर किया जाएगा। बाअज़ तरमीमात बिल से लोक आयुक़्त को ख़ारिज रखने, अक़ल्लीयती कोटा की बर्ख़ास्तगी और क़ाइद अपोज़ीशन राज्य सभा को स्लेक्शन कमेटी के अरकान में शामिल करने के बारे में है।

इजलास में हुकूमत वाज़िह कर देगी कि वो लोक पाल बिल पेश करने की पाबंद अह्द है। लोक सभा पहले ही ये बिल मंज़ूर कर चुकी है।

TOPPOPULARRECENT