Wednesday , December 13 2017

वज़ीर-ए-आज़म को राज्य सभा में एफडी आई फ़ैसले की मंज़ूरी का यक़ीन

नई दिल्ली, 07 दिसंबर: (पीटीआई)वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने आज एतिमाद ज़ाहिर किया कि एफडी आई के फ़ैसले को राज्य सभा में भी मंज़ूरी हासिल हो जाएगी जबकि बी एस पी की सरबराह मायावती ने ऐलान कर दिया कि उनकी पार्टी राज्य सभा में यू पी ए की ताईद में वो

नई दिल्ली, 07 दिसंबर: (पीटीआई)वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने आज एतिमाद ज़ाहिर किया कि एफडी आई के फ़ैसले को राज्य सभा में भी मंज़ूरी हासिल हो जाएगी जबकि बी एस पी की सरबराह मायावती ने ऐलान कर दिया कि उनकी पार्टी राज्य सभा में यू पी ए की ताईद में वोट देगी।

ताहम अपोज़ीशन ने लोक सभा में भी हुकूमत की कामयाबी को तस्लीम करने से इनकार करते हुए इल्ज़ाम आइद किया कि इसने नाफ़िज़ क़ानून महकमों जैसे सी बी आई को समाजवादी और बी एस पी पार्टी को धमकाने के लिए इस्तेमाल किया है ताकि लोक सभा में उनके वोट हासिल कर सके।

समाजवादी पार्टी और बी एस पी के राय दही के वक़्त लोक सभा से वाक आउट पर तन्क़ीद करते हुए मुरली मनोहर जोशी ने एक प्रेस कान्फ्रेंस में कहा कि ये जंग सी बी आई और एफडी आई के दरमयान थी। उनके इल्ज़ाम को मुस्तर्द करते हुए मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला सुशील कुमार शिंदे ने कहा कि अपोज़ीशन अपने अज़ाइम जमहूरी इदारों पर बेबुनियाद इल्ज़ामात आइद करते हुए आशकार कर रही है।

एक प्रेस कान्फ्रेंस से ख़िताब करते हुए उन्होंने भी उम्मीद ज़ाहिर की कि एफडी आई राज्य सभा में भी कामयाबी हासिल कर लेगी। मर्कज़ी वज़ीर-ए-पार्लीमानी उमूर कमल नाथ ने भी ऐवान पार्लीमेंट के रूबरू प्रेस कान्फ्रेंस से ख़िताब करते हुए किसी किस्म के एतिमाद का इज़हार किया और कहा कि राज्य सभा में बी जे पी नाकाम और कांग्रेस कामयाब रहेगी।

इस सवाल पर कि हुकूमत ऐवान-ए-बाला में दरकार वोट कैसे हासिल कर सकेगी। उन्होंने कहा कि में इस मसला से निमट लूंगा। समाजवादी पार्टी ने कहा कि इसके राज्य सभा अरकान इस मसला पर कल राय दही के वक़्त फ़ैसला करेंगे। राज्य सभा के रुकन नरेश अग्रवाल (समाजवादी पार्टी) ने कहा कि हम हुकूमत की ताईद में वोट नहीं देंगे लेकिन इस से ज़्यादा वो मज़ीद कुछ भी नहीं कह सकते।

एन सी पी क़ाइद और पार्टी रुकन डी पी त्रिपाठी ने कहा कि एन सी पी को यक़ीन है कि एफडी आई क़ानून मंज़ूर कर लिया जाएगा और इस पर अमल आवरी की जाएगी। तृणमूल कांग्रेस के रुकन डेरेक-ओ-ब्राइन ने कहा कि हुकूमत मशकूक तरीक़ा इख्तेयार कर रही है, लेकिन इससे उसे राज्य सभा में कोई मदद नहीं मिलेगी, क्योंकि वो राज्य सभा में अक़ल्लीयत में है।

वो किसी भी किस्म की मैच फिक्सिंग से राज्य सभा में फ़ायदा नहीं उठा सकेगी। बी जे पी और बाएं बाज़ू में इस मसला पर हुकूमत पर तन्क़ीद की। बी जे पी क़ाइद वैंकया नायडू ने कहा कि उन्हें राज्य सभा में अपोज़ीशन की कामयाबी का यक़ीन है। सी पी आई के डी राजा ने कहा कि लोक सभा में एफडी आई के मसला पर जिस लब-ओ-लहजा में मुबाहिस मुनाक़िद किए गए हैं, इसके पेशे नज़र हुकूमत का फ़ैसला इसके बरअक्स मालूम होता है।

उन्होंने उम्मीद ज़ाहिर की कि राज्य सभा में सूरत-ए-हाल मुख़्तलिफ़ होगी। डी एम के ने हालाँकि एफडी आई क़ानून की मुख़ालिफ़त की थी ताहम इस ने क़रारदाद की ताईद में लोक सभा में वोट दिया।

TOPPOPULARRECENT