Monday , December 11 2017

वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी का आज दौरा वाराणसी

वाराणसी: वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी कल वाराणसी का दौरा कर रहे हैं जहां वो मुख़्तलिफ़ प्रोग्रामों में शिरकत करेंगे और 8 हज़ार अफ़राद में इमदाद की तक़सीम-ए-अमल में लाएँगे। वज़ीर-ए-आज़म जो मई 2014 में इक़्तेदार सँभालने के बाद अपने इस हलक़े का पांचवीं मर्तबा दौरा कर रहे हैं, शख़्सी तौर पर चंद ज़रूरतमंदों में इमदाद तक़सीम करेंगे।

इस के अलावा मुल्क के मुख़्तलिफ़ हिस्सों से ताल्लुक़ रखने वाले बच्चों के साथ मुलाक़ात करेंगे। ज़ाइदाज़ 25 हज़ार इमदादी अश्याये जैसे व्हेल चियर्स, हाथ से चलाई जाने वाली ट्राई साईकिल्स और समात वाले आले और दीगर साज़-ओ-सामान तक़सीम करेंगे। विज़ारत समाजी इन्साफ़ और माहौलियात ने इस तक़रीब का इंतेज़ाम किया है।

वज़ीर-ए-आज़म ने हाल ही में अपने रेडियो ख़िताब में एक लफ़्ज़ ”माज़ूर’ का इस्तेमाल करने से गुरेज़ किया था और कहा था कि ऐसे अफ़राद के लिए क़ुदरती तौर पर पैदा होने वाले अहम शहरी का जुमला इस्तेमाल करना चाहिए ताकि समाज में वो पूरे वक़ार और इज़्ज़त के साथ ज़िंदगी गुज़ार सकें।

ये भी इत्तेलाआत हैं कि हुकूमत एक नया माज़ूरयन क़ानून भी वज़ा करेगी जिसके तहत इस लफ़्ज़ ”माज़ूर’ को जहां कहीं भी इस्तेमाल किया जा रहा है तबदील कर दिया जाएगा। तमाम क़ौमी इदारों में लफ़्ज़ माज़ूर का इस्तेमाल नहीं होगा। वज़ीर-ए-आज़म मोदी इस दौरे के मौक़े पर एक सुपर फ़ास्ट ट्रेनो अरानसी से नई दिल्ली का इफ़्तेताह करेंगे

TOPPOPULARRECENT