Monday , December 18 2017

वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी का दौरा-ए-वाराणसी

नई दिल्ली यौम अच्छी हुक्मरानी में शिरकत , आसी घाट का भी मुआइना करेंगे

नई दिल्ली

यौम अच्छी हुक्मरानी में शिरकत , आसी घाट का भी मुआइना करेंगे

वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी कल यौमे अच्छी हुक्मरानी की अलामत के तौर पर अपने हलक़ा लोक सभा वाराणसी का दौरा करेंगे जहां वो साबिक़ वज़ीर-ए-आज़म अटल बिहारी वाजपाई की सालगिरा के मौक़े पर मुनाक़िदा प्रोग्रामों में शिरकत करेंगे। वो आसी घाट का भी दौरा करेंगे जहां वो गुज़िश्ता माह उनकी जानिब से शुरू करदा सफ़ाई मुहिम के पेशरफ़्त का मुआइना करेंगे।

ज़राए ने कहा कि नरेंद्र मोदी ने 8 नवंबर को आसी घाट पर जमा कूड़ा क्रकेट को हटाने की मुहिम शुरू की थी। इस के अलावा दरयाए गंगा को भी अपनी स्वच्छ भारत मुहिम के हिस्से के तौर पर साफ़ करने का एलान किया था। वज़ीर-ए-आज़म ने एक शहि नशीन तक पहूंचने केलिए भी राह निकाली है जहां पाँच पुजारी उन का इंतेज़ार करेंगे और यहां एक ख़ुसूसी गंगा पूजा भी होगी।

नरेंद्र मोदी बनारस हिंदू यूनिवर्सिटी का भी दौरा करेंगे जहां वो एक एंटर यूनिवर्सिटी सैंटर बराए टीचर्स का संगे बुनियाद रखेंगे। इस सैंटर का नाम मदनमोहन मालो हा रखा गया है। ये सेंटर एक ख़ुदमुख़तार इदारे की हैसियत से काम करेगा। इस कैंप्स के दौरे के दौरान वज़ीर-ए-आज़म मोदी को तमाम तफ़सीलात से वाक़िफ़ कराएंगे।

बनारस हिंदू यूनिवर्सिटी में मोदी वाराणसी महातसो का इफ़्तेताह करेंगे जबकि वाराणसी में वज़ीर-ए-आज़म डीज़ल लोकोमोटिव वर्क़्स फैक्ट्री का भी तौसीअ संग बुनियाद रखेंगे|

TOPPOPULARRECENT