वज़ीर-ए-आज़म पर ललित मोदी की ताईद का इल्ज़ाम

वज़ीर-ए-आज़म पर ललित मोदी की ताईद का इल्ज़ाम
नई दिल्ली: तन्क़ीद में शिद्दत पैदा करते हुए कांग्रेस ने आज पूरी बी जे पी और हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया कि इस ने एक मफ़रूर मुजरिम ललित मोदी की ताईद-ओ-हिमायत की है और वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने बिलवासता तौर पर उनकी बैरून-ए-मुल्क रवानगी क

नई दिल्ली: तन्क़ीद में शिद्दत पैदा करते हुए कांग्रेस ने आज पूरी बी जे पी और हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया कि इस ने एक मफ़रूर मुजरिम ललित मोदी की ताईद-ओ-हिमायत की है और वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने बिलवासता तौर पर उनकी बैरून-ए-मुल्क रवानगी की मंज़ूरी दी है।

कांग्रेस ने उनसे वज़ाहत पेश करने का मुतालिबा किया। पार्टी ने इद्दिआ किया कि एक फ़ौजदारी मुक़द्दमा दायर किया जाना चाहिए और वज़ीर-ए‍-ख़ारिजा सुषमा स्वराज को साबिक़ आई पी एल के सरबराह को सफ़री दस्तावेज़ात हासिल करने में और बर्तानिया मुंतक़िल होने में मदद करने का मुल्ज़िम क़रार दिया जाना चाहिए।

उनके ख़िलाफ़ एफ़ आई आर दर्ज की जानी चाहिए। एक प्रेस कान्फ़्रेंस से ख़िताब करते हुए कांग्रेस के तर्जुमान आला रणदीप सुरजेवाला ने 9सवालात वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी से किए और उनसे जवाबदेही का मुतालिबा किया। उन्होंने कहा कि ललित मोदी को मदद करने की कोई वजह नहीं थी जिन्हें 700करोड़ रूपियों के साथ बैरून-ए-मुल्क मुंतक़िल होने की इजाज़त दी गई।

हालाँकि उन्हें रक़म की गै़रक़ानूनी मुंतक़ली मैच फिक्सिंग और सट्टा बाज़ी के इल्ज़ामात का सामना था। कांग्रेस के तर्जुमान ने कहा कि इस बात का भी जायज़ा लिया जाना चाहिए कि क्या सुषमा स्वराज वज़ीर-ए-आज़म की ईमा पर ऐसा कररही थीं और क्या वो भी मफ़रूर मुजरिम को मदद करने में मुलव्विस थीं।

सुरजेवाला ने कहा कि संगीन शकूक-ओ-शुबहात उनके किरदार के बारे में पाए जाते हैं। वज़ीर-ए-आज़म को इन तमाम हालात का और पेचीदगीयों इल्म था। उन्होंने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म ने गहिरी ख़ामोशी इख़तियार कर रखी है हालाँकि वो रोज़ाना हर बात के बारे में ट्वीटर पर तहरीर किया करते थे। मुतनाज़ा हक़ायक़ के बमूजब दस्तावेज़ात और मोदी गेट की तफ़सीलात कल से मंज़रे आम पर आरही हैं।

Top Stories