Friday , December 15 2017

वफ़ाक़ी महाज़ की ज़रूरत पर ममता बनर्जी का ज़ोर

कोलकता 10 जून ( पी टी आई )चीफ़ मिनिस्टर मग़रिबी बंगाल ममता बनर्जी ने आज गैरकांग्रेसी और ग़ैर बी जे पी इलाक़ाई पार्टीयों के एक वफ़ाक़ी महाज़ की ज़रूरत पर ज़ोर दिया ताकि आइन्दा लोक सभा इंतेख़ाबात में इलाक़ाई पार्टीयां मुत्तहदा तौर पर मुक़ाबला

कोलकता 10 जून ( पी टी आई )चीफ़ मिनिस्टर मग़रिबी बंगाल ममता बनर्जी ने आज गैरकांग्रेसी और ग़ैर बी जे पी इलाक़ाई पार्टीयों के एक वफ़ाक़ी महाज़ की ज़रूरत पर ज़ोर दिया ताकि आइन्दा लोक सभा इंतेख़ाबात में इलाक़ाई पार्टीयां मुत्तहदा तौर पर मुक़ाबला कर सकें ।

उन्होंने कहा कि इस सिलसिले में एक लायेहा-ए-अमल को क़तईयत दी जाएगी । ममता बनर्जी इलाक़ाई पार्टीयों की अपील पर जिन के नामों का उन्होंने इन्किशाफ़ नहीं किया रद्द-ए-अमल ज़ाहिर कर रही थी ।

उन्होंने कहा हमें मुत्तहिद हो जाना चाहीए बाहम तबादला-ए-ख़्याल करना चाहीए और आइन्दा लोक सभा इंतेख़ाबात के लिए एक लायेहा-ए-अमल का फ़ैसला करना चाहीए ।

उन्होंने कहा कि अब वक़्त आगया है कि इलाक़ाई पार्टीयां आइन्दा लोक सभा इंतेख़ाबात में एक मुत्तहदा महाज़ तशकील दें और उन्होंने तमाम गैरकांग्रेसी और ग़ैर बी जे पी इलाक़ाई पार्टीयों से अपील की कि मुल्क को नाक़िस हुक्मरानी और अवाम दुश्मन फ़ैसलों से नजात दिलाने के लिए मुत्तहदा जद्द-ओ-जहद करें जो एक बेहतर और दरख़शां तर हिन्दुस्तान के लिए हो ।

तृणमूल कांग्रेस की सरबराह यू पी ए और एन डी ए की माज़ी में हलीफ़ रह चुकी हैं ।

TOPPOPULARRECENT