Sunday , June 24 2018

शंकर राव‌ की काले लिबास में डी जी पी ऑफ़िस में हाज़िरी

हैदराबाद 27 जून: रुक्ने असेंबली शंकर राव‌ ने चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी और डायरेक्टर जनरल आफ़ पुलिस वि दिनेश रेड्डी के मुताल्लिक़ जो मुतनाज़ा रिमार्कस करते हुए उन पर जो इल्ज़ामात आइद किए थे इस का सबूत तलब करते हुए आज उन्हें सै

हैदराबाद 27 जून: रुक्ने असेंबली शंकर राव‌ ने चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी और डायरेक्टर जनरल आफ़ पुलिस वि दिनेश रेड्डी के मुताल्लिक़ जो मुतनाज़ा रिमार्कस करते हुए उन पर जो इल्ज़ामात आइद किए थे इस का सबूत तलब करते हुए आज उन्हें सैफआबाद पुलिस स्टेशन हाज़िर होने की हिदायत दी गई थी।

कांग्रेस रुक्ने असेंबली शंकर राव‌ ने सैफआबाद पुलिस स्टेशन पहूंचने के लिए जो ड्रामा बाज़ी की इस पर महिकमा पुलिस के अहलकारों के अलावा ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदे भी हैरतज़दा होगए चूँके शंकर राव काले लिबास के साथ मुँह पर कलि पट्टी बांधे पुलिस स्टेशन पहूंचे।

जिस से ये बात ज़ाहिर होरही थी कि वो तहक़ीक़ाती अफ़िसरों से तआवुन करने के मौक़िफ़ में नहीं है। सैफआबाद पुलिस ओहदेदारों ने शंकर राव‌ को 4 घंटे तक तफ़तीश करने की कोशिश की लेकिन इस दौरान साबिक़ वज़ीर ने शूगर और ब्लडप्रेशर में इज़ाफ़ा होने की शिकायत की जिस पर इन का पुलिस स्टेशन में ही तिब्बी मुआइना किया गया।

साबिक़ वज़ीर अपनी दुख़तर पी सुष्मीता के साथ् पुलिस स्टेशन पहूंच कर ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि उन्हें गै़रज़रूरी निशाना बनाया जा रहा है और उनके ख़िलाफ़ बेजा मुक़द्दमात दर्ज किए जा रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT