Wednesday , November 22 2017
Home / AP/Telangana / शजरकारी का मुआइना करने पीर से चीफ़ मिनिस्टर के अचानक दौरे

शजरकारी का मुआइना करने पीर से चीफ़ मिनिस्टर के अचानक दौरे

हैदराबाद 23 जुलाई: रियासत भर में जबकि तेलंगाना हुकूमत का शजरकारी प्रोग्राम ज़ोर-ओ-शोर से जारी है और अब तक तक़रीबन 12 करोड़ पौदे लगाए जा चुके हैं एसे में चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव पीर से अज़ला के अचानक दौरे करने का मन्सूबा रखते हैं ताकि इस मुहिम का जायज़ा लिया जा सके और जो पौदे लगाए जा चुके हैं उनकी हिफ़ाज़त पर तवज्जा की जा सके। चीफ़ मिनिस्टर ने अपने कैंप ऑफ़िस पर शजरकारी प्रोग्राम के ताल्लुक़ से एक जायज़ा मीटिंग मुनाक़िद किया। उन्होंने कहा कि रियासती वुज़रा अरकाने असेंबली और ओहदेदारों की शजरकारी प्रोग्राम में हिस्सादारी और शराकत इस मुहिम के नताइज में ज़ाहिर होगी। उन्होंने तमाम वुज़रा अरकाने असेंबली और ओहदेदारों से कहा कि वो एसे रिमार्कस से गुरेज़ करें कि पानी की क़िल्लत और लापरवाही की वजह से लगाए गए पौदे ख़ुशक हो रहे हैं।

उन्होंने कहा कि हमें उस वक़्त तक चैन से नहीं बैठना चाहीए जब तक आख़िरी पौदा भी जंगी ख़ुतूत पर लगाया नहीं जाता और इस मुहिम के निशाने की तकमील नहीं होजाती। उन्होंने कहा कि हुकूमत इस मुहिम के बहतर होने का जायज़ा ले रही है ताकि इस मुहिम को ज़बरदस्त कामयाबी से हमकनार किया जा सके। उन्होंने जायज़ा मीटिंग में वाज़िह किया कि शजरकारी मुहिम और हरीथा हारम प्रोग्राम का मक़सद रियासत को सरसब्ज़-ओ-शादाब बनाना है।

इस मीटिंग में वज़ीर आबपाशी टी हरीश राव‌ और चीफ़ सेक्रेटरी राजीव शर्मा के अलावा दूसरे ओहदेदार भी मौजूद थे। चीफ़ मिनिस्टर ने वुज़रा को हिदायत दी कि वो अपने अज़ला ही में क़ियाम करें ताकि पौदे लगाए जा सकें और वो इस मुहिम के सिलसिले में यौमिया की असास पर अपनी रिपोर्ट चीफ़ सेक्रेटरी राजीव शर्मा को रवाना करें।

TOPPOPULARRECENT