Monday , December 18 2017

शमसआबाद एरपोर्ट पर एर इंडिया तयारा की अचानक लैंडिंग

हैदराबाद 11 फ़बरोरी: चेन्नाई से दिल्ली रवाना होने वाले एर इंडिया के एक तयारा (I-430) ने आज शमसआबाद पर राजीव गांधी इंटरनेशनल एरपोर्ट पर अचानक लैंडिंग की जब एक मुसाफ़िर ने नासाज़ी सेहत की शिकायत की ताहम ये मुसाफ़िर एर पोर्ट के क़रीब वाक़्ये एक

हैदराबाद 11 फ़बरोरी: चेन्नाई से दिल्ली रवाना होने वाले एर इंडिया के एक तयारा (I-430) ने आज शमसआबाद पर राजीव गांधी इंटरनेशनल एरपोर्ट पर अचानक लैंडिंग की जब एक मुसाफ़िर ने नासाज़ी सेहत की शिकायत की ताहम ये मुसाफ़िर एर पोर्ट के क़रीब वाक़्ये एक हॉस्पिटल में ईलाज के दौरान फ़ौत होगया ।

एर इंडिया के एक तर्जुमान ने कहा कि टूटेजा जसपाल ने जिस की उम्र तक़रीबन 50 साल थी तयारा में डॉक्टर्स से नासाज़ी सेहत की शिकायत की जिस पर इबतिदाई तिब्बी इमदाद पहुंचाई गई और अमले ने पायलट को इस वाक़िये से मतला किया। जिस ने तक़रीबन 12 बजे दिन शमसआबाद एर पोर्ट पर तयारा की लैंडिंग का फ़ैसला किया ।

ओहदेदार ने मज़ीद कहा कि इस मुसाफ़िर की ज़िंदगी बचाने के लिए तयारा ने इस एर पोर्ट पर ग़ैर मुक़र्ररा लैंडिंग की और मुसाफ़िर को फ़ौरी तौर पर एक क़रीबी कॉरपोरेट हॉस्पिटल मुंतक़िल किया गया जहां बरवक़्त तिब्बी इमदाद पहुंचाई गई लेकिन वो दौरान-ए-इलाज फ़ौत होगया।

जसपाल का ताल्लुक़ राएपुर से है जो तिजारती मक़सद से सफ़र कररहे थे । इस वाक़िये से उन के ख़ानदान को बाख़बर कर दिया गया है और एक ख़ानगी तयारा के ज़रीये लाश को राएपुर मुंतक़िल किया गया ।

TOPPOPULARRECENT