Saturday , December 16 2017

शमस आबाद एयरपोर्ट पर मुसाफ़ेरिन से अंधा धुंद फ़ीस की वसूली

हैदराबाद। 23 नवंबर । मुहम्मद मुबश्शिर उद्दीन ख़ुर्रम- हिंदूस्तान भर में मौजूद इंटरनैशनल और डू मिस्टिक एयरपोर्टस में वसूल की जाने वाली एयरपोर्ट यूज़र्स डीवलपमनट फ़ीस (UDF) सब से ज़्यादा शमस आबाद में वाक़्य राजीव गांधी इंटरनैशनल एयरप

हैदराबाद। 23 नवंबर । मुहम्मद मुबश्शिर उद्दीन ख़ुर्रम- हिंदूस्तान भर में मौजूद इंटरनैशनल और डू मिस्टिक एयरपोर्टस में वसूल की जाने वाली एयरपोर्ट यूज़र्स डीवलपमनट फ़ीस (UDF) सब से ज़्यादा शमस आबाद में वाक़्य राजीव गांधी इंटरनैशनल एयरपोर्ट पर वसूल की जा रही है। जी ऐम आर की जानिब से तामीर किए गए इस एयरपोर्ट के ज़रीया बैन-उल-अक़वामी सफ़र केलिए रवाना होने वाले मुसाफ़ेरिन को मुसाफ़त के टिकट के इलावा 1875/-रुपय अदा करने होते हैं । जब कि अंदरून-ए-मुल्क सफ़र करने वाले मुसाफ़ेरिन भी 475/-रुपय टिकट के इलावा अदा करने केलिए मजबूर हैं ।

हिंदूस्तान के किसी भी एयरपोर्ट के ज़रीया परवाज़ करने वालों को इतनी ज़्यादा रक़म बतौर UDF अदा नहीं करनी पड़ती जितनी राजीव गांधी इंटरनैशनल एयरपोर्ट हैदराबाद से सफ़र करने वालों को अदा करनी पड़ती है। शहर के नवाही इलाक़ा शमस आबाद में तामीर किए गए एयरपोर्ट से जुड़े तमाम आम अफ़राद जिन में मुसाफ़ेरिन के इलावा ड्राईवरस वग़ैरा शामिल हैं कोई भी एयरपोर्ट और इस की कारकर्दगी से मुतमइन नहीं हैं । ड्राईवरस बिलख़सूस कयाब ड्राईवरस को एयरपोर्ट इंतिज़ामीया से शिकायात हैं और मुसाफ़ेरिन ज़्यादा UDF की अदायगी से परेशान है।

हिंदूस्तान में 92 एयरपोर्टस हैं जिन में 12एयरपोर्टस ऐसे हैं जहां से बैन-उल-अक़वामी परवाज़ें रवाना होती हैं । तक़रीबन तमाम हवाई अड्डों पर यूज़र डीवलपमनट फ़ीस की अदायगी लाज़िमी है लेकिन सब से ज़्यादा यूज़र डीवलपमनट फ़ीस बैन-उल-अक़वामी मुसाफ़ेरिन से राजीव गांधी इंटरनैशनल एयरपोर्ट पर वसूल की जाती है जब कि सब से कम UDFवसूल करने वाला एयरपोर्ट तरोचरा पली इंटरनैशनल एयरपोर्ट है जहां पर बैन-उल-अक़वामी मुसाफ़ेरिन से सिर्फ 360/-रुपय बतौर यू डी एफ़ वसूल किए जाते हैं ।

राजीव गांधी इंटरनैशनल एयरपोर्ट हैदराबाद पर बैन-उल-अक़वामी मुसाफ़ेरिन से 1875/-रुपय यू डी एफ़ वसूल किया जाता है जबकि अंदरून-ए-मुल्क मुसाफ़ेरिन से 475/-रुपय वसूल किए जाते हैं । अहमदाबाद इंटरनैशनल एयरपोर्ट पर बैन-उल-अक़वामी मुसाफ़ेरिन को बतौर यू डी एफ़ 458/-रुपय अदा करने होते हैं जबकि अंदरून-ए-मुल्क सफ़र करने वाले मुसाफ़ेरिन को 121/-रुपय यू डी एफ़ अदा करना पड़ता है । अमृतसर इंटरनैशनल एयरपोर्ट के बैन-उल-अक़वामी मुसाफ़ेरिन एयरपोर्ट इंतिज़ामीया को 910/-रुपय बतौर यू डी एफ़ अदा करते हैं जब कि अंदरून-ए-मुल्क सफ़र करने वाले मुसाफ़ेरिन 150/-रुपय अदा करते हैं

TOPPOPULARRECENT