Saturday , September 22 2018

शरई पंचायत निज़ामाबाद का इजलास

निज़ामाबाद, 19 फरवरी: मुंतज़िम शरई पंचायत हाफ़िज़ मुहम्मद मज़हर के बमूजब इत्तेला दी जाती है कि बरोज़ इतवार ग्यारह बजे दिन पंचायत का इजलास बसदारत मौलाना सय्यद वली क़ासमी मुनाक़िद हुआ। इजलास का आग़ाज़ मौलाना सय्यद समीउल्लाह की तिलावत से ह

निज़ामाबाद, 19 फरवरी: मुंतज़िम शरई पंचायत हाफ़िज़ मुहम्मद मज़हर के बमूजब इत्तेला दी जाती है कि बरोज़ इतवार ग्यारह बजे दिन पंचायत का इजलास बसदारत मौलाना सय्यद वली क़ासमी मुनाक़िद हुआ। इजलास का आग़ाज़ मौलाना सय्यद समीउल्लाह की तिलावत से हुआ।

बादअज़ां मुक़द्दमे के दोनों फ़रीक़ैन से गुफ़्तगु की गई और इफ़हाम-ओ-तफ़हीम की कोशिश की गई। इजलास में सदर-ए-मुहतरम के इलावा दीगर अराकीन बिशमोल मुफ़्ती रफ़ीक़ ज़ाकिर क़ासमी, मौलाना करीमुद्दीन कमाल, मुफ़्ती रईस मिनहाज क़ासमी नीज़ जनाब क़ासिम एडवोकेट क़ानूनी मुशावरत के लिए शरीक रहे।

इस के इलावा मुफ़्ती अबदुलमाजिद, मुफ़्ती महमूद, मौलाना अबदुलक़य्यूम शाकिर अलक़ासमी व दीगर मौजूद थे। तीनों मुक़द्दमात ज़ोजीन से मुताल्लिक़ थे। आइन्दा इजलास 3 मार्च 2013 को मुनाक़िद होगा। उम्मतुलमुस्लिमीन आपसी तनाज़आत के हल के लिए पंचायत से रुजू होसकते हैं। राबिता के लिए फ़ोन नंबर 9866538714।

TOPPOPULARRECENT