Monday , December 18 2017

शरपसंद अनासिर के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई का मुतालिबा

हैदराबाद ।२०सितंबर : ज़िला रंगा रेड्डी के तानडोर इलाक़ा में फ़िर्क़ा परस्तों की जानिब से मुस्लिम इमलाक को निशाना बनाए जाने के वाक़ियात पर कारपोरीटर एमबी टी अमजद अल्लाह ख़ां ख़ालिद शदीद मुज़म्मत करते हुए उन्हों ने मज़कूरा वाक़ि

हैदराबाद ।२०सितंबर : ज़िला रंगा रेड्डी के तानडोर इलाक़ा में फ़िर्क़ा परस्तों की जानिब से मुस्लिम इमलाक को निशाना बनाए जाने के वाक़ियात पर कारपोरीटर एमबी टी अमजद अल्लाह ख़ां ख़ालिद शदीद मुज़म्मत करते हुए उन्हों ने मज़कूरा वाक़ियात का रास्त रियास्ती हुकूमत को ज़िम्मेदार क़रार दिया ।

अमजद अल्लाह ख़ां ख़ालिद को आज तानडोर ज़िला के सैंकड़ों मुस्लमानों ने दफ़्तर एमबी टी हैदराबाद पहोनचकर मुस्लमानों पर शरपसंद अनासिरों की जानिब से किए गए ज़ुलम की दास्तान ब्यान की । मुतास्सिरीन ने बताया कि फ़िर्क़ा परस्तों की कार्रवाई पुलिस की मौजूदगी में खुल्लम खुल्ला हुई ।

बावजूद पुलिस टस से मस नहीं हुई । अमजद अल्लाह ख़ां ख़ालिद ने कहा कि रियास्ती वज़ीर-ए-दाख़िला का मज़कूरा मुक़ाम पर दौरा करना गोया फ़िर्क़ा परस्तों की हिम्मतअफ़्ज़ाई करने के मुमासिल है क्यों कि रियास्ती वज़ीर-ए-दाख़िला सबीता इंदिरा रेड्डी का दौरा तानडोर के बावजूद फ़िकरॊपरस्त अनासिर भी आज़ाद हैं जब कि पुलिस फ़िर्कापरस्ती का मुज़ाहरा करते हुए मुक़ामी मुस्लमानों को हिरासाँ-ओ-परेशान कर रही है ।

उन्हों ने रियास्ती चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी के इलावा डायरैक्टर जनरल पुलिस-ओ-ज़िला कुलैक्टर से मुतालिबा किया कि वो फ़िलफ़ौर तानडोर के इन शरपसंद अनासिर के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई करते हुए उन्हें कैफ़र-ए-किर्दार तक पहुंचाएं ताकि फ़िकऱ्ापरस्त अनासिरों के हौसले पस्त हो सकें ।

उन्हों ने तानडोर के मुतास्सिरीन के वफ़द को तीक़न दिया कि वो चीफ़ मिनिस्टर के इलावा ज़िला कुलैक्टर से नुमाइंदगी करते हुए मुतास्सिरीन की बाज़ आबादकारी के लिए मुम्किना इक़दामात अमल में लाने की मुकम्मल कोशिश करेंगे ।।

TOPPOPULARRECENT