Friday , December 15 2017

शराब सिंडीकेट में शामिल अफ़राद को चंद्रा बाबू नायडू की सरपरस्ती

gहैदराबाद 22 दिसमबर ( सियासत न्यूज़) तेलगुदेशम पार्टी और इस के सरबराह चंद्रा बाबू नायडू कंट्रएक्टर्स और शराब के सीनडीकीट में शामिल अफ़राद की सरपरस्ती कररहे हैं । टी आर एस के साबिक़ रुकन असम्बली लकशमा रेड्डी और पोलीट ब्यूरो रुकन ड

gहैदराबाद 22 दिसमबर ( सियासत न्यूज़) तेलगुदेशम पार्टी और इस के सरबराह चंद्रा बाबू नायडू कंट्रएक्टर्स और शराब के सीनडीकीट में शामिल अफ़राद की सरपरस्ती कररहे हैं । टी आर एस के साबिक़ रुकन असम्बली लकशमा रेड्डी और पोलीट ब्यूरो रुकन डाक्टर श्रावण ने आज अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए कहा कि रियासत में शराब के बड़े पैमाने पर सीनडीकेट का पता चला है और ए सी बी ने इस सिलसिला में हुकूमत को रिपोर्ट पेश की लेकिन हुकूमत कार्रवाई से गुरेज़ कररही है ।

उन्हों ने कहा कि सदर तेलगुदेशम को बदउनवानीयों के बारे में इज़हार ख़्याल करने का कोई हक़ हासिल नहीं । क्योंकि उन की पार्टी में कंट्टर एक्टर्स और शराब के गत्ता दारों के लिए काफ़ी मवाक़े हैं । चंद्रा बाबू नायडू के अतराफ़ वो लोग जमा हैं जो रियासत में मुख़्तलिफ़ पराजकटस के टनडरस हासिल कररहे हैं । उन्हों ने कहा कि सी बी आई ने बाबू और उन के क़रीबी अफ़राद के ख़िलाफ़असासा जात की जांच शुरू की लेकिन इस फ़ैसले के ख़िलाफ़ अदालत से हुक्म अलतवा हासिल किया गया ।

इन क़ाइदीन ने कहा कि अगर चंद्रा बाबू नायडू दयानतदार हैं तो फिर उन्हें तहक़ीक़ात का सामना करना चाहीए । इन क़ाइदीन ने तेलगुदेशम तेलंगाना क़ाइदीन की जानिब से के सी आर को निशाना बनाने पर तन्क़ीद की और कहा कि दरअसल ये क़ाइदीन मुजव्वज़ा ज़िमनी इंतिख़ाबात में अपनी ज़मानत बचाना चाहते हैं । उन्हों ने कहा कि नायडू की ख़ुशनुदी हासिल करने के लिए ये क़ाइदीन के सी आर पर बे बुनियादइल्ज़ामात आइद कररहे हैं ।

लकशमा रेड्डी ने कहा कि अगर चंद्रा बाबू नायडू तेलंगाना कीताईद में क़रारदाद मंज़ूर करें तो टी आर ऐस ज़िमनी इंतिख़ाबात में मुक़ाबला नहीं करेंगे । उन्हों ने कहा कि इन टी रामा रावने रियासत में नशा बंदी का आग़ाज़ किया था लेकिन चंद्रा बाबू नायडू ने इस पालिसी से इन्हिराफ़ करलिया ।

TOPPOPULARRECENT