Wednesday , December 13 2017

शराब स्क़ाम की सी बी आई तहकीकात करवाने लोक सत्ता का मुतालिबा

लोक सत्ता पार्टी ने आज इल्ज़ाम आइद किया कि रियासती हुकूमत एंटी करप्शन ब्यूरो को शराब स्क़ाम की पर्दापोशी के लिए इस्तिमाल कर रही है और सिर्फ़ सी बी आई के ज़रीया हक़ायक़ को मंज़रे आम पर लाकर ख़ातियों के ख़िलाफ़ कार्रवाई की जा सकती ह

लोक सत्ता पार्टी ने आज इल्ज़ाम आइद किया कि रियासती हुकूमत एंटी करप्शन ब्यूरो को शराब स्क़ाम की पर्दापोशी के लिए इस्तिमाल कर रही है और सिर्फ़ सी बी आई के ज़रीया हक़ायक़ को मंज़रे आम पर लाकर ख़ातियों के ख़िलाफ़ कार्रवाई की जा सकती है ।

अपने एक बयान में लोक सत्ता पार्टी के जनरल सेक्रेटरी के सिरे निवास राव ने कहा कि ज़राए इबलाग़ की रिपोर्टस में वाज़ेह होगया है कि ए सी बी ने सिर्फ़ सरकारी ओहदेदारों और शराब के ताजिरों को इस स्क़ाम में मुल्ज़िम बनाया है और अवामी नुमाइंदों बशमोल वुज़रा को क्लीन चिट दीदी गई है ।

वाज़ेह रहे कि डिसमबर 2011 में ए सी बी की जानिब से शराब के कई सिंडीकेटस के ख़िलाफ़ धावे किए गए थे और ये दावा किया गया था कि शराब के ताजिरों और सियासतदानों में साज़ बाज़ है । ओहदेदारों और मीडिया का रोल भी इस में वाज़ेह किया गया था ।

कई लाईसेंस उन अफ़राद के नाम थे जो ख़त ग़ुर्बत से निचली ज़िंदगी गुज़ारते हैं। उन्हों ने कहा कि अब हुकूमत तहकीकात को मसख़ कर रही है और इस ने ए सी बी के एडीशनल डायरेक्टर का तबादला करदिया जो स्क़ाम की तहकीकात कर रहे थे ।

TOPPOPULARRECENT