Sunday , December 17 2017

शहद की मक्खी को शराबनोशी की क़ुदरती सज़ा

शहद की मक्खीयों ने शराब से मुतास्सिरा अपनी साथी की टांगें तोड़ कर भगा दिया: वीडीयो समाजी राबते की वैब साईट्स पर इन दिनों एक वीडीयो तेज़ी के साथ मक़बूल हो रहा है जिसे क़ुदरत का एक ख़ास करिश्मा क़रार दिया जा रहा है।

शहद की मक्खीयों ने शराब से मुतास्सिरा अपनी साथी की टांगें तोड़ कर भगा दिया: वीडीयो
समाजी राबते की वैब साईट्स पर इन दिनों एक वीडीयो तेज़ी के साथ मक़बूल हो रहा है जिसे क़ुदरत का एक ख़ास करिश्मा क़रार दिया जा रहा है।

इस वीडीयो में शराब के नशे में धुत शहद की मक्खी को इस की साथी मक्खियां शहद के छत्ते में दाख़िल होने से ना सिर्फ रोक रही हैं बल्कि शराब की हालत में भटकने वाली इस मक्खी की टांगें तोड़ कर वहां से भगा देती हैं।

समाजी राबते की वीडीयो साईट यूटियूब पर शौहरत पाने वाले वीडीयो कल्पि में दिखाया गया है कि एक शहद की मक्खी शराब के एक बर्तन में दाख़िल होती है, जहां से इस के दिमाग़ पर शराब का ऐसा ही असर पड़ता है जिस तरह शराबनोशी से इंसान बहक जाता है और वो अपने तवाज़ुन पर क़ाबू नहीं रख पाता।

बईना शहद की मक्खी भी शराब से मुतास्सिर होने के बाद इधर उधर भटकती है ताहम वो किसी ना किसी ज़रीये से अपने मुक़िर(शहद के घर) में दाख़िल होने की कोशिश करती है।वहां परमौजूद मक्खियां शराब के नशे में धुत अपनी साथी को ना सिर्फ वहीं रोक देती हैं बल्कि सब मिल कर उसे ज़मीन पर गिराती और टांगें तोड़ने के बाद उसे वहां से भगा देती हैं।

क़ुदरत के इस अजीब करिश्मे में शहद की मक्खियां भी ये साबित कर रही हैं कि शहद जैसी ख़ालिस नेअमत में शराब की तरह की हराम चीज़ की मिलावट की कोई गुंजाइश नहीं, हंला कि अगर उन की कोई साथी मक्खी भी ग़लती से शराब के बर्तन को मना लगा देती है तो इस की कम से कम सज़ा-ए-टांगें तोड़ कर भगा देना है।

TOPPOPULARRECENT