Wednesday , January 17 2018

शहरीयों की शिकायत की यकसूई के लिए जी एच्च एम सी की मुहिम

ग्रेटर हैदराबाद मुंसिपल कारपोरेशन ने सिटी पुलिस की तर्ज़ पर कैमरों की गाड़ीयों के इस्तेमाल का फ़ैसला किया है। गली कूचों में बलदी मसाइल और उस की यकसूई के लिए बलदी ओहदेदार इस तरीकके को बेहतरीन ज़रीया क़रार दे रहे हैं। ताहम इस तरीका-ए-का

ग्रेटर हैदराबाद मुंसिपल कारपोरेशन ने सिटी पुलिस की तर्ज़ पर कैमरों की गाड़ीयों के इस्तेमाल का फ़ैसला किया है। गली कूचों में बलदी मसाइल और उस की यकसूई के लिए बलदी ओहदेदार इस तरीकके को बेहतरीन ज़रीया क़रार दे रहे हैं। ताहम इस तरीका-ए-कार से जिस को एडवांस सिटीज़न ग्रीवांस रीएडसेल सिस्टम का नाम दिया गया है।

बलदी ओहदेदारों की अवाम मसाइल से दिलचस्पी भी होगी। इस ख़सूस में बलदी कमिशनर ने एक आला सतही मीटिंग में इस स्कीम की अमल आवरी पर तबादला-ए-ख़्याल किया जिस में सिटी पुलिस कमिशनर महिन्द्र रेड्डी-ओ-दुसरे मौजूद थे। बलदी ओहदेदार दावा कररहे हैं के इस नए-ओ-मुनफ़रद तरीका-ए-कार से शहरी ख़िदमात में बेहतरी पैदा की जाएगी।

गाड़ी पर कैमरे निसब किए जाऐंगे जो गली कूचों और कई मुक़ामात पर घूम कर तस्वीरें हासिल करेंगे। फुटपाथ पर नाजायज़ क़बजे , कचरे की अदम निकासी , गढ़े ख़सताहाल सड़कें, पानी और ड्रेनेज के मसाइल , आवरा कुत्तों की बोहतात, ट्रैफ़िक, बर्क़ी पोल की कारकर्दगी , ओपन मैन होल्स-ओ-दुसरे मसाइल हल किए जाऐंगे।

TOPPOPULARRECENT