Tuesday , December 12 2017

शहर-ओ-मुज़ाफ़ात में सड़क हादिसात 4 हलाक दो ज़ख़मी

हैदराबाद २० सितंबर ( सियासत न्यूज़) शहर-ओ-नवाही इलाक़ा में पेश आए तीन मुख़्तलिफ़ सड़क हादिसात में 4 अफ़राद हलाक और दीगर ज़ख़मी होगई। को कट पली , बहादुर पूरा और हयात नगर पुलिस स्टेशन हदूद में सड़क हादिसात पेश आए । को कट पली पुलिस के मु

हैदराबाद २० सितंबर ( सियासत न्यूज़) शहर-ओ-नवाही इलाक़ा में पेश आए तीन मुख़्तलिफ़ सड़क हादिसात में 4 अफ़राद हलाक और दीगर ज़ख़मी होगई। को कट पली , बहादुर पूरा और हयात नगर पुलिस स्टेशन हदूद में सड़क हादिसात पेश आए । को कट पली पुलिस के मुताबिक़ मोटर सैक़ल और लारी में पेश आए हादिसा में दो अफ़राद बरसर मौक़ा हलाक और एक शख़्स शदीद ज़ख़मी हो गया ।

ताहम सिर्फ एक हलाक शख़्स की शनाख़्त होपाई है जबकि महलूक दूसरे और एक ज़ख़मी के ताल्लुक़ से कोई इत्तिलाआत नहीं हैं । पुलिस ज़राए के मुताबिक़ 34 साला ऐम ऐस सुब्बा राव‌ अपने दो साथीयों के हमराह मोटर सैक़ल पर जा रहा था कि कल रात देर गए को कट पली चौराहे पर एक नामालूम तेज़ रफ़्तार लारी ने सुब्बा राव‌ की मोटर सैक़ल को टक्कर दे दी । जिस के सबब दोनों बरसर मौक़ा हलाक होगए और उन का साथी शदीद ज़ख़मी हो गया ।

बहादुर पूरा के इलाक़ा में पेश आए सड़क हादिसा मैं 32 साला डी राजू यादव फ़ौत होगया जो कल रात अपनी मोटर सैक़ल पर दानमा कमपाउनड के रास्ता से गुज़र रहा था कि एक लारी ने इस की मोटर सैक़ल को टक्कर दे दी । शदीद ज़ख़मी हालत में यादव को उस्मानिया जनरल हॉस्पिटल मुंतक़िल किया गया जहां रात देर गए उस की मौत हो गई ।

राजू यादव दूध बाउली का साकन था और पेशा से सैंटरिंग का काम करता था । हयात नगर पुलिस के मुताबिक़ 40 साला ऐस भिक्षा पत्ती जो सुरूर नगर कॉलोनी का साकन था पेशा से ताजिर बताया गया है । वो अपनी मोटर सैक़ल पर लकशमा रेड्डी पालम के क़रीब नवीन कॉलोनी जा रहा था कि हादिसा पेश आया ।

पुलिस ज़राए ने बताया कि एक तेज़ रफ़्तार टिपर ने इस की मोटर सैक़ल को टक्कर दे दी जिस के सबब वो शदीद ज़ख़मी होगया और बरसर मौक़ा हलाक होगया । पुलिस ने मुक़द्दमात दर्ज करलिए हैं और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है ।

TOPPOPULARRECENT