Wednesday , January 24 2018

शहर और रियासत के अवाम को चीफ़ मिनिस्टर पर भरोसा नहीं:लोकेश नायडू

हैदराबाद 25 जनवरी: चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ पर अवाम का भरोसा ख़त्म हो चुका है और तेलंगाना खास्कर् हैदराबादी अवाम उन पर भरोसा नहीं करते। यही वजह है कि केसीआर जी एच्च एम सी चुनाव की मुहिम में हिस्सा लेने से गुरेज़ करके अपने फ़र्ज़ंद को मुहिम में पेश कर रहे हैं। अगरजी एच्च एम सी में टीआरएस कामयाबी हासिल करेगी तो शहर में तरक़्क़ी मुकम्मिल तौर पर ठप हो कर रह जाएगी।

मज़ाफ़ाती इलाक़ा ऊपल से अपनी चुनाव मुहिम का आग़ाज़ करके मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर चुनाव जलसों-ओ-रोड शो से ख़िताब करते हुए क़ौमी जनरल सेक्रेटरी तेलुगू देशम एन लोकेश नायडू ने ये दावे किया। लोकेश ने अवाम को याद दिलाया कि चीफ़ मिनिस्टर ने उस्मानिया हॉस्पिटल को मुनहदिम करने का ऐलान किया था। एरागड्डा हॉस्पिटल को विकाराबाद मुंतक़िल करने का इज़हार किया था।

इसके अलावा सेक्रेट्रियट को एरागड्डा मुंतक़िल करने सेक्रेट्रियट की इमारतों को भी मुनहदिम करने का ऐलान किया था लेकिन वो कुछ कर नहीं सके। उन्होंने अवाम को बताया कि दुनिया के नक़्शे में अगर हैदराबाद को ढूँडेंगे तो चारमीनार, हुसैनसागर में बुद्धा मुजस्समा और माधापूर में वाक़्ये हाईटेक सिटी ही दिखाई देगी। हुसैनसागर में बुद्धा मुजस्समा की तंसीब का एज़ाज़ उनके नाना बानी तेलुगू देशम आँजहानी एनटी रामा राव‌ को हासिल है और हाईटेक सिटी की तामीर का एज़ाज़ उनके वालिद चंद्रबाबू नायडू को हासिल है।

इस मौके पर तेलंगाना तेलुगू देशम क़ाइदीन दयाकर राव, एल रमना, ए रेवेंथ् रेड्डी के अलावा बीजेपी क़ाइदीन एन वी एस एस प्रभाकर रुकने असेंबली ऊपल शरीक थे।

TOPPOPULARRECENT