Friday , November 24 2017
Home / AP/Telangana / शहर की ग़रीब बस्तीयों में 3 ता 9 मंज़िला इमारतों की तामीर

शहर की ग़रीब बस्तीयों में 3 ता 9 मंज़िला इमारतों की तामीर

हैदराबाद 15 अगस्त: चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌ ने रियासत में तामीर किए जानेवाले डबल बेडरूम मकानात के तामीरी कामों में तेज़ी पैदा करने की ओहदेदारान मुताल्लिक़ा को ज़रूरी हिदायत की है। केसीआर ने अपने कैंप ऑफ़िस पर हाओज़िंग शोबे से मुताल्लिक़ आला सतह का मीटिंग तलब करके मुताल्लिक़ा ओहदेदारों के साथ इमकनाजात की तामीर के ताल्लुक़ से तफ़सीली जायज़ा लिया और ओहदेदारों को हिदायत दी कि शहरी इलाक़ों और देही इलाक़ों में मकानात की तामीर के लिए अलाहिदा अलाहिदा तरीका-ए-कार इख़तियार किए जाएं।

चीफ़ मिनिस्टर ने खास्कर शहरे हैदराबाद की ग़रीब बस्तीयों में शानदार लेआउट के ज़रीये कॉलोनियां तामीर करने का ओहदेदारों को मश्वरा दिया और कहा कि कालोनीयों की तामीर के साथ साथ इन कालोनीयों में तमाम-तर बुनियादी सहूलतें फ़राहम करने के इक़दामात किए जाने चाहिऐं।

चीफ़ मिनिस्टर केसीआर शहरे हैदराबाद में मकानात की तामीर का तज़किरा करते हुए कहा कि शहरे हैदराबाद में चूँकि अराज़ी कम है, उसी लिए शहरे हैदराबाद में 3 ता 9 मंज़िला इमारतें तामीर किए जाने चाहिऐं और खास्कर मकानात की तामीर के लिए मीवान टेक्नोलोजी का इस्तेमाल करने की ज़रूरत पर-ज़ोर दिया।

चीफ़ मिनिस्टर के इस जायज़ा मीटिंग में वज़ीर हाओज़िंग इंदिरा किरण रेड्डी, वज़ीर बलदी नज़म-ओ-नसक़ केटी रामा राव‌, रुकने असेंबली ई दयाकर राव‌ के अलावा मुताल्लिक़ा आला ओहदेदार भी मौजूद थे।चीफ़ मिनिस्टर ने तामीर कामों को मायारी बनाने और मुक़र्ररा वक़्त पर मुकम्मिल करने की हिदायत की।

TOPPOPULARRECENT