Monday , December 11 2017

शहर की 78 कालोनीयों में 25000 डबल बैडरूमस की तामीर

हैदराबाद 17 अगस्त: वज़ीर बलदी नज़म-ओ-नसक़-ओ-पंचायत राज केटी रामा राव‌ ( केटीआर) ने कहा कि दोनों शहरों की स्लम बस्तीयों में डबल बैडरूम घरों की तामीर के लिए बहुत जल्द टेंडरस तलब किए जाऐंगे। केटीआर ने दोनों शहरों में मुराआत से महरूम ग़रीबों को तमाम बुनियादी बलदी सहूलतों के साथ डबल बैडरूम घरों की फ़राहमी से मुताल्लिक़ हुकूमत के इस तरजीही प्रोग्राम का आज जीएचएमसी में तफ़सीली जायज़ा लिया।

उन्होंने कहा कि दोनों शहरों के हदूद में 1400 स्लम इलाक़ों (गन्दी बस्तीयों) की निशानदेही की जा चुकी है। और 78 कालोनीयों में 25000 बैडरूम घर तामीर किए जाऐंगे। टेंडरों की इजराई का अमल मुकम्मिल होने के फ़ौरी बाद तामीरात का आग़ाज़ हो जाएगा। जिसमें तामीरी मयारात को बरक़रार रखा जाएगा और उन तामीरात को मुस्तक़बिल में तामीरात के लिए मिसाली नमूना बनाया जाएगा। केटीआर ने दावा किया कि सारे मुल्क में सिर्फ तेलंगाना ही वाहिद रियासत है जहां गन्दी बस्तीयों में रहने वालों की सहूलत के लिए डबल बैडरूम घरों की स्कीम शुरू की गई है।

शिकस्ता सड़कों और जगह जगह खडे राहगीरों को होने वाली दुशवारीयों का तज़किरा करते हुए केटीआर ने कहा कि वो इस मसले से बाख़बर हैं और आइन्दा मौसम बरसात के आग़ाज़ से पहले ये मसला हल कर लिया जाएगा। मेयर बी राम मोहन, कमिशनर बी जनार्धन रेड्डी और दूसरों ने इस मीटिंग में शिरकत की।

TOPPOPULARRECENT