Monday , December 11 2017

शहर के अहम ईदगाहों में नमाज़ ईदुल अज़हा की तैयारीयां मुकम्मल

ईदुल अज़हा के मौक़ा पर शहर की तमाम अहम ईदगाहों में नमाज़े ईद के सिलसिला में तमाम तैयारीयां मुकम्मल करली गई हैं। स्पेशल ऑफीसर वक़्फ़ बोर्ड जनाब जलाल उद्दीन अकबर ने वक़्फ़ बोर्ड के ओहदेदारों के साथ इंतेज़ामात के बारे में इजलास तलब

ईदुल अज़हा के मौक़ा पर शहर की तमाम अहम ईदगाहों में नमाज़े ईद के सिलसिला में तमाम तैयारीयां मुकम्मल करली गई हैं। स्पेशल ऑफीसर वक़्फ़ बोर्ड जनाब जलाल उद्दीन अकबर ने वक़्फ़ बोर्ड के ओहदेदारों के साथ इंतेज़ामात के बारे में इजलास तलब किया।

ओहदेदारों ने बताया कि ईदगाह मीर आलम, ईदगाह क़दीम (मादन्ना पेट) ईदगाह क़ुतुब शाही गोलकुंडा के इलावा तारीख़ी मक्का मस्जिद और शाही मस्जिद में ईदुल अज़हा के इंतेज़ामात मुकम्मल कर लिए गए हैं।

उन्हों ने बताया कि ईदगाह मीर आलम जहां नमाज़े ईद का सब से बड़ा इजतिमा होता है वहां मुसल्लीयों की सहूलत के लिए तमाम ज़रूरी इंतेज़ामात किए गए हैं शामियानों की तंसीब, फ़र्श की सफ़ाई और लाउड स्पीकर के इलावा ईदगाह के बाहर सफ़ाई के इंतेज़ामात किए गए हैं।

उन्हों ने कहा कि मुसल्लीयों के लिए साफ़ पीने के पानी का इंतेज़ाम किया जा रहा है। महकमा पुलिस और ट्रैफ़िक पुलिस की जानिब से ईदगाह के रास्ता पर ट्रैफ़िक को बाक़ायदा बनाने के लिए बाअज़ तहदीदात आइद की गई हैं और ईदगाह के क़रीब गाड़ीयों की पार्किंग के लिए भी ख़ुसूसी इंतेज़ामात किए गए।

उन्हों ने बताया कि तमाम मुताल्लिक़ा मह्कमाजात ने अपने अपने कामों की तकमील करते हुए रिपोर्ट पेश की है। तारीख़ी मक्का मस्जिद में नमाज़े ईद 9:30 बजे होगी। हाफ़िज़ मुहम्मद उसमान इमामत और ख़ुतबा देंगे। ईदगाह क़ुतुब शाही गोलकुंडा में नमाज़े ईद 8:45 बजे मुक़र्रर है। मौलाना सैयद मतीन अली शाह कादरी ख़िताब और इमामत करेंगे।

TOPPOPULARRECENT