Sunday , January 21 2018

शहर के अहम चौराहों पर पुलिस अमले के बग़ैर ट्रैफ़िक कंट्रोल

हैदराबाद 29 अक्टूबर: दोनों शहरों के अहम चौराहों पर बग़ैर कोई ट्रैफ़िक पुलिस के ट्रैफ़िक के बहाव को बाक़ायदा बनाने के लिए हैदराबाद ट्रैफ़िक पुलिस ने एक मन्सूबा तैयार किया है और तजुर्बाती तौर पर पिछ्ले एक माह से इस पर अमल आवरी जारी है।

एडीशनल कमिशनर आफ़ पुलिस ट्रैफ़िक जितेंद्र ने सियासत न्यूज़ को बताया कि बैरूनी ममालिक की तर्ज़ पर हैदराबाद में भी बग़ैर ट्रैफ़िक अमला के ट्रैफ़िक को बाक़ायदा बनाने की कोशिश का आग़ाज़ किया गया है। उन्होंने बताया कि इस प्रोग्राम को Copless Junction का नाम दिया गया है और स्कीम के तहत शहर के अहम चौराहों बिशमोल जुबली हिलस चैकपोस्ट चौराहा , पंजागुट्टा चौराहा , खैरताबाद चौराहा और दुसरे मुक़ामात शामिल हैं।

इस मंसूबे के तहत चौराहों पर ट्रैफ़िक पुलिस अमला को वर्दी में मुतय्यन नहीं किया जा रहा है जबकि सादा लिबास में मलबूस ट्रैफ़िक अमला को चौराहों पर ट्रैफ़िक क़वानीन की ख़िलाफ़वरज़ी करने वालों पर नज़र रखने और सिगनल या दुसरे क़वानीन की ख़िलाफ़वरज़ी करने पर उनका तआक़ुब करके उन्हें चालान करने की हिदायत दी गई है। जीतेन्द्र ने बताया कि पिछ्ले एक माह से दोनों शहरों में इस मंसूबे पर अमल आवरी जारी है जिसके बेहतर नताइज बरामद हो रहे हैं ।

TOPPOPULARRECENT