Thursday , December 14 2017

शहर के मुख़्तलिफ़ क्लबों पर धावे 104 गिरफ़्तार

हैदराबाद १५ मार्च ( सियासत न्यूज़ ) सिटी पुलिस ने शहर के मुख़्तलिफ़ क्लबों पर धावे करते हुए 104 अफ़राद को हिरासत में ले लिया और उन के क़बज़ा से तक़रीबन 4 लाख 24 हज़ार रुपय से ज़ाइद रक़म को ज़बत करलिया । सिटी पुलिस कमिशनर अबदुलक़य्यूम ख़

हैदराबाद १५ मार्च ( सियासत न्यूज़ ) सिटी पुलिस ने शहर के मुख़्तलिफ़ क्लबों पर धावे करते हुए 104 अफ़राद को हिरासत में ले लिया और उन के क़बज़ा से तक़रीबन 4 लाख 24 हज़ार रुपय से ज़ाइद रक़म को ज़बत करलिया । सिटी पुलिस कमिशनर अबदुलक़य्यूम ख़ान ने ये बात बताई और कहा कि शिकायतों के पस-ए-मंज़र में ये कार्यवाहीयां अंजाम दी गईं चूँकि इस क्लबों में ग़ैर समाजी सरगर्मीयां जारी थीं । सिटी पुलिस ने कल अपनच क्लबों पर धावे किए ।

पुलिस ने जी वे आर फ़ैमिली कलब बोइन पली पर धावा करते हुए 18 अफ़राद को हिरासत में ले लिया और उन के क़बज़ा से 43 हज़ार रुपय ज़बत करलिए । पुलिस ने बेगम पेट में वाक़िया फ़ैमिली वर्ल्ड कलब पर धावा करते हुए 31 अफ़राद को हिरासत में ले लिया और 2 लाख 69 हज़ार 460 रुपय ज़ब्त कर लिए । इस तरह ग्रेटर फ़ैमिली कलब लोअर टिंक बंड से 31 अफ़राद और 72 हज़ार रुपय और फ्रेंड्स कल्चरल ऐंड स्पोर्टस सोसाइटी कलब सईदा बाद से 9 अफ़राद और 24 हज़ार रुपय ज़बत करलिए गए । जबकि एपटम कलब हब्शी गौड़ा में पुलिस ने धावा करते हुए 15 अफ़राद को गिरफ़्तार कर लिया और उन के क़बज़ा से 16 हज़ार 200 रुपय ज़ब्त कर लिए ।

TOPPOPULARRECENT