Tuesday , June 19 2018

शहर के रेलवे स्टेशनों पर एसकेनरस

हैदराबाद 16 नवंबर (सियासत न्यूज़ ) रेलवे हदूद में गाड़ीयों और मुसाफ़िरों के साज़ सामान पर नज़र रखने केलिए हिफ़ाज़ती इंतिज़ामात को मज़ीद सख़्त किए जा रहे हैं । मुश्तबा अशीया के इलावा सूटकेस में कौनसी चीज़ मुंतक़िल की जा रही है इस की बाआसानी

हैदराबाद 16 नवंबर (सियासत न्यूज़ ) रेलवे हदूद में गाड़ीयों और मुसाफ़िरों के साज़ सामान पर नज़र रखने केलिए हिफ़ाज़ती इंतिज़ामात को मज़ीद सख़्त किए जा रहे हैं । मुश्तबा अशीया के इलावा सूटकेस में कौनसी चीज़ मुंतक़िल की जा रही है इस की बाआसानी निशानदेही भी की जाएगी । मुल्क गीर सतह पर सब से पहले साउथ सैंटर्ल रेलवे ने सिकंदराबाद और नामपली रेलवे स्टेशनों पर असकयानिंग का इंतिज़ाम कररहा है ।

रेलवे बोर्ड ने एक अरसा-ए-दराज़ से साउथ सैंटर्ल रेलवे पर इस तरह के इंतिज़ाम का दबाव डाल रहा था जिस का मक़सद रेलवे स्टेशनों के हदूद में मुश्तबा अशीया की निशानदेही करते हुए हिफ़ाज़ती इंतिज़ामात को मूसिर बनाना है । साउथ सैंटर्ल रेलवे ज़राए के बमूजब हिफ़ाज़ती इंतिज़ामात केलिए टनडरस मुक़र्रर करदिया गया है ।

उन्हों ने मज़ीद बताया कि एक हुकूमती इदारा के ज़रीया असरी आलात हासिल करने केलिए मुआहिदा किए जाने की भी इत्तिला है । ज़राए ने मज़ीद बताया कि हिफ़ाज़ती इंतिज़ामात पर तक़रीबन 6.07 करोड़ रूपियों के फंड्स ख़र्च किए जाऐंगे । पहले ही सिकंदराबाद रेलवे स्टेशन के साथ अहम तरीन रेलवे स्टेशनों पर असरी आलात के 46 अदद सी सी कैमरे नसब करने के इंतिज़ामात मुकम्मल करलिए गए हैं । नए तरीका-ए-कार के तेहत मुसाफ़िरों के साज़-ओ-सामान की झड़ती केलिए सिकंदराबाद स्टेशन पर एसकयानर के ज़रीया तन्क़ीह की जाएगी ।

नामपली में मज़ीद दो एसकयानरस के ज़रीया सामान की तन्क़ीह जबकि स्टेशन के हदूद में दाख़िल होने वाली गाड़ीयों की जांच पड़ताल केलिए इंडोर हैकल एसकयानरस लगाए जाऐंगे इसी तरह सनचारा एसकयानरस की सहूलत भी फ़राहम की जाएगी । उन आलात की तंसीब का मरहला को डिसमबर के आख़िर तक मुकम्मल करलिया जाएगा ।

TOPPOPULARRECENT