Wednesday , January 17 2018

शहर में अक़लीयती तलबा के अक़ामती मदर्सा और हॉस्टल की तामीर की तजवीज़

कमिशनर अक़लीयती बहबूद शेख़ मुहम्मद इक़बाल (आई पी एस) और नायब सदर नशीन और मैनेजिंग डायरेक्टर अक़लीयती फ़ाइनेन्स कारपोरेशन मुहम्मद हाशिम शरीफ़ ने कलेक्टर हैदराबाद से मुलाक़ात की और हैदराबाद में अक़लीयती तलबा के अक़ामती मदर्सा और हॉ

कमिशनर अक़लीयती बहबूद शेख़ मुहम्मद इक़बाल (आई पी एस) और नायब सदर नशीन और मैनेजिंग डायरेक्टर अक़लीयती फ़ाइनेन्स कारपोरेशन मुहम्मद हाशिम शरीफ़ ने कलेक्टर हैदराबाद से मुलाक़ात की और हैदराबाद में अक़लीयती तलबा के अक़ामती मदर्सा और हॉस्टल की तामीर के लिए सरकारी अराज़ी मुख़तस करने की ख़ाहिश की।

उन्हों ने अक़लीयती फ़ाइनेन्स कारपोरेशन की बैंकों से मरबूत सब्सीडी स्कीम पर मोअस्सर अमल आवरी के लिए बैंकर्स का इजलास तलब करने का भी मश्वरा दिया। बताया जाता है कि कलेक्टर हैदराबाद ने त्यक़्कुन दिया कि वो अक़लीयती तलबा के हॉस्टल की तामीर के लिए बहुत जल्द सरकारी आराज़ीयात की निशानदेही करेंगे जिन पर महकमा अक़लीयती बहबूद अपने ख़र्च से इमारत तामीर करेगा।

हैदराबाद में अक़लीयती तलबा और तालिबात के लिए दो अलैहदा हॉस्टलस के इलावा मुलाज़मत करने वाली अक़लीयती ख़वातीन के लिए वर्किंग वूमेन हॉस्टल के क़ियाम की तजवीज़ है।

हुकूमत ने अक़लीयती फ़ाइनेन्स कारपोरेशन को बैंकों से मरबूत स्कीमात पर अमल आवरी के लिए सब्सीडी के तौर पर 100 करोड़ रुपये मुख़तस किए हैं। इस के तहत रियासत भर में 33 हज़ार इस्तिफ़ादा कनिन्दगान का इंतिख़ाब किया जाएगा और बैंकों से छोटे कारोबार के लिए क़र्ज़ की मंज़ूरी पर कारपोरेशन उन्हें फी कस 30 हज़ार रुपये बतौर सब्सीडी जारी करेगा।

इस स्कीम पर अमल आवरी में ताख़ीर की अहम वजह बैंकों की जानिब से अक़लीयतों को क़र्ज़ की इजराई में अदम दिलचस्पी बताई जा रही है। उन्हों ने बताया कि अक़लीयती तलबा को ट्रेनिंग प्रोग्रामों के सिलसिले में नेशनल अकेडमी ऑफ़ कंस्ट्रक्शन और कम्पयूटर कोर्सेस से मुताल्लिक़ इदारे SAP का इंतिख़ाब किया गया है। इन दोनों इदारों के ज़रीए अक़लीयती तलबा को मुख़्तलिफ़ ज़ामिन रोज़गार कोर्सेस में ट्रेनिंग दी जाएगी।

TOPPOPULARRECENT